Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 85

Wątek: szkło do reporterki sportowej... sporty motorowe

  1. #41
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Slaskie-Rybnik
    Posty
    38

    Domyślnie

    od siebie powiem z czym spotykam sie na roznych arenach zuzlowych
    im wieksza ranga imprez tym sprzet lepszy
    generalnie zawodowcy (agencje prasowe i inne duze portale) uzywaja stalek
    choc czesto uzywaja tez 70-200 -wiadomo ich stac wiec maja co najlepsze
    mniej zamozni uzywaja czego popadnie ,wiekszosc to wlasnie 70-200 4L
    sa i czesto rozne wynalazki

  2. #42
    Bywalec Awatar fazid_66
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Waldek24 Zobacz posta
    PS. Sam nie wiem, dlaczego produkują 70-200f4, jako „nosidło?” na lato, czemu nie.
    Uważasz, że skoro nie znajdujesz dla niego zastosowania to powinni zaprzestać produkcji?

  3. #43
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Toruń
    Wiek
    57
    Posty
    1 505

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DonBolano Zobacz posta
    Moge tylko polecic 70-200/2.8, tylko przygotuj sie na spory ciezar w reku i zacznij trenowac nadgarstek
    Ja osobiście w tym przypadku polecam statyw - odciąży nadgarstek i wyręczy IS. Dobrze, że go forumowiczka posiada (jeśli dobrze doczytałem).
    Ostatnio edytowane przez Jago ; 23-01-2009 o 13:33
    C R5m2; C RF 24-70 L; C RF 100-500 L

  4. #44
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Slaskie-Rybnik
    Posty
    38

    Domyślnie

    o statywie mozna raczej zapomniec -zbyt malo mobilny
    ale monopod jak najbardziej

  5. #45
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Toruń
    Wiek
    57
    Posty
    1 505

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tdrozd Zobacz posta
    o statywie mozna raczej zapomniec -zbyt malo mobilny
    ale monopod jak najbardziej
    Hmmmmm....Najlepiej mieć z sobą jednocześnie: mono i trójpoda - w danym momencie używamy to coś, co jest nam najbardziej odpowiadające. Są to tylko moje teoretyczne wywody.
    C R5m2; C RF 24-70 L; C RF 100-500 L

  6. #46
    Początki nałogu Awatar Scream
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Zielona Góra
    Posty
    295

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jago Zobacz posta
    (...) Są to tylko moje teoretyczne wywody.
    Ot w tym właśnie rzecz...W reporterce nie ma miejsca na noszenie miliona gratów ze sobą. Mono jeszcze jako tako się sprawdza na stadionach, poza nimi praktycznie wcale.
    pucha i grucha

  7. #47

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Waldek24 Zobacz posta
    .....

    PS. Sam nie wiem, dlaczego produkują 70-200f4, jako „nosidło?” na lato, czemu nie.


    bo nie każdy potrzebuje lub/i nie każdego stać na 2,8 L IS Waldku



    moher

    skoro nie stać Cię (przynajmniej na razie) kupuj f4 z IS-em ,
    a jak Ci kiedyś zabraknie światełka - odsprzedasz bez strat,
    dołożysz i kupisz 2,8
    Ostatnio edytowane przez noel ; 24-01-2009 o 13:57
    Bieda przeczy matematyce; gdy się ją podzieli na więcej ludzi, nie staje się mniejsza. » Gabriel Laub

  8. #48

    Domyślnie

    taszczenie są naraz mono i statywu w sytuacjach kiedy trzeba szybko działać jest niepraktyczne kompletnie

    noel - opinie są bardzo różne, chwilowo na 2,8 z ISem mnie nie stać, ale mam jeszcze około dwa miesiące do namysłu, być może wygram w totolotka odkładam zakup, daje sobie czas na zebranie pewnej kwoty, i wtedy ostatecznie zdecyduje, dzięki za pomoc wszystkim

    a tak czysto hmm, z ciekawości, bo może ktoś się orientuje, jakie szkiełko tego samego wykorzystania byłoby najlepsze dla Sony?

  9. #49
    Początki nałogu Awatar adikPL
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Będzin
    Wiek
    42
    Posty
    349

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez noel Zobacz posta
    skoro nie stać Cię (przynajmniej na razie) kupuj f4 z IS-em , a jak Ci kiedyś zabraknie światełka - odsprzedasz bez strat,
    dołożysz i kupisz 2,8
    a skąd wiesz, że odsprzeda bez strat?!! wystarczy chwile pomyslec, zeby łatwo przewidziec ze odpsrzeda ze stratą!!! Mamy kryzys finansowy, ceny sprzetu foto poszly w górę, kupujac szkło teraz, za miesiac czy dwa zaplaci wiecej niz przed 2-3 miesacami! pisze, ze zbiera kase i szklo posluzy Jej dłuzej, wiec zalóżmy ze odsprzeda je za rok, czy dwa, wtedy na pewno sie cos ruszy w gospodarce po zastoju, ceny troche spadną, ale abstrahujac od cen w miedzyczasie porysuje oslonę przeciwsloneczną (znajac życie) byc może lekko zadrapie obudowe, sam fakt 1-2 letniego uzywania szkła juz obniza jego cenę! Panowie troszkę powściągliwości w hurra-optymistycznych ocenach, szczegolnie jesli chodzi o ceny

    Cytat Zamieszczone przez moher Zobacz posta
    a tak czysto hmm, z ciekawości, bo może ktoś się orientuje, jakie szkiełko tego samego wykorzystania byłoby najlepsze dla Sony?
    Sony tez ma 70-200, tez ze swiatlem f2.8, też jest białe i też (podobno) dobre optycznie. Podobno...


    tu sobie możesz looknąć:

    http://www.photozone.de/sony-alpha-a...-sony_70200_28


    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez adikPL ; 24-01-2009 o 14:29
    www.adriankordas.blogspot.com
    -------------------------------
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Tak się zastanawiam ile z wypowiadających się osób w ogóle miało styczność z żużlem i sportami halowymi?
    Może ja powiem parę słów.
    Tak się składa, że od kilku lat jednym z moich dobrych znajomych jest jeden z bardziej znanych i szanowanych reporterów żużlowych w PL i nie tylko...
    1.Więc tak. IS czy się na nic nie przyda - przy fotach żużlowych minimum to ok 1/500 po co polecać szkła z ISem do bardzo dynamicznych zdjęć? - bezsens
    2. 95%zdjęć znajomy robi 300/2,8(starszym bez IS-a)ale to odpada bo jak mówiłaś nie stać Cię.zostaje 70-200 ale które? Jeżeli masz zamiar robić również na hali to tylko i wyłącznie 2,8! Od 3miesięcy robię piłkę halową i nie wyobrażam sobie przysłony 4! Niektóre hale mają tak kiepskie światło, że czasem wypada iso1600 f2.8 i 1/160-1/200 czyli już i tak graniczne a nawet za długie czasy na sport a co by dopiero było przy f4?

    Tyle. Pozdro!
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •