Co do mieszkania i jego użyczenia, umowa wystarcza, ale chodzi o właściciela lokalu, bo jeżeli macie własnościowe to urzędniczka nie ma podstaw do takiej gadki, a jeżeli to spółdzielcze, lub komunalne, to wtedy faktycznie powinieneś mieć pismo informujące spółdzielnie, lub zarządce i twojej działalności, a szyld powieś wizytówkę na klatce na tablicy ogłoszeń i po sprawie. Można wnioskować o zawyżoną kwotę bo resztę możesz zawsze dopłacić z własnych środków, a zawsze do wyrównania kwoty można poprosić znajomego o umowę na serwis,usługę, zakup do 1000 zł jest bez opodatkowania w US, i wyrównasz pani kwotę, ja musiałem pisać pismo o zmianie przekazania środków na zakupy bo ceny w ciągu miesiąca sporo spadły i ponad 1000 zł mi zostało a nie ma co im oddawać.
Co do rejestracji to fakt PKD pierwszy nr jest ważny, tkz. kluczowy, ale w Ewidencji i tak nadają go w starym systemie czyli i tak inny nr niż podasz, ale to było ponad rok temu więc może w Urzędzie coś się zmieniło.