Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: Chcę kupić obiektyw w Krakowie i nie mogę!

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    40d + 10-22 w kicie było dostępne na zachodzie - więc żaden wałek. 24-105 od 5d też było pakowane w białe pudła i jakoś z ich sprzedażą nigdy problemów nie było

    Dziękuje za informację.

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    40d + 10-22 w kicie było dostępne na zachodzie - więc żaden wałek. 24-105 od 5d też było pakowane w białe pudła i jakoś z ich sprzedażą nigdy problemów nie było

    Własnie kupiłem ten obiektyw w Foto-Cyfra - pierwszy zakup tam. Cena najlepsza jaką mogłem znaleść w Krakowie. Obsługa miła, doradzają.

  3. #3
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    46
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    40d + 10-22 w kicie było dostępne na zachodzie - więc żaden wałek. 24-105 od 5d też było pakowane w białe pudła i jakoś z ich sprzedażą nigdy problemów nie było
    Nie chodziło mi o problem ze sprzedażą w ogóle, ale z reguły za obiektyw bez pudełka i papierów dostaniesz niższą cenę niż za zestaw sklepowy. Białe pudełko to jakby go nie było ;-)
    Oszczędność marnych 70-80 zł przy zakupie jest tylko pozorna.

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    Własnie kupiłem ten obiektyw w Foto-Cyfra - pierwszy zakup tam. Cena najlepsza jaką mogłem znaleść w Krakowie. Obsługa miła, doradzają.
    Ja kupiłem od forumowego kolegi (pozdrawiam) za 2000 zł z oryginalną osłoną przeciwsłoneczną i wydawało mi się to dobrym dealem, ale parę dni później widziałem (również tutaj) ofertę na taki sam zestaw za 1500!
    Zresztą ogłoszenie dalej wisi: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=42825

  4. #4
    Początki nałogu Awatar Loram
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    325

    Domyślnie

    luft, fotopanoramę znam od lat, wiele u nich kupiłem za niemałe pieniądze. Wiele zależy od tego z kim się w sklepie rozmawia. Jeśli jest to Agnieszka lub Michał, to wszystko idzie jak z płatka, miło kulturalnie, rzeczowo i z dozą negocjacji, ale.... właśnie... odkąd sklep się powiększył, to i obsługa się jakby zmieniła. Poszli w masówkę. Ja rozumiem, że obracają ogromnymi sumami, ale jako stary sprzedawca samochodów mam pewne doświadczenie jak rozmawiać z klientem i mnie osobiście gul śmiga jak rozmawiam ze sprzedawcą w sklepie w trakcie finalizacji zakupu sprzętu za 20 tysięcy złotych i nie czuję skupienia uwagi na sobie. Rozmawiam, dogrywam szczegóły, podaję dane do faktury, oglądam wybrany sprzęt i w pewnym momencie pojawia się inny klient z pozornie błahym zakupem/pytaniem za kwotę powiedzmy 150 zł (filtr UV). I co robi sprzedawca? Przerywa rozmowę z klientem za 20 tys zł i rozmawia z klientem (jeszcze tylko potencjalnym) za 150 zł !! Tak się nie robi... Tym bardziej, że obok jest drugi sprzedawca, który spokojnie może "przejąć" nowego klienta. Są pewne zasady rozmowy z klientem inaczej klient poczuje się lekceważony i pójdzie gdzie indziej razem ze swoimi pieniędzmi...
    Ja właśnie tak się poczułem i poszedłem do konkurencji. Dzięki temu mam już aparat, z polskiej dystrybucji, z ceną z dnia zamówienia, a nie z tekstem, że zmienił się kurs i sorry Winnetou ale trzeba dopłacić. Klient został dopieszczony kilkoma telefonami, miłą rozmową, konkretnymi informacjami, sprzęt czekał do odbioru, wszystko sprawnie i miło. I wiecie co? Już zamówiłem w tym sklepie kolejne, bynajmniej nie tanie rzeczy. I komu się opłaciło? Temu co przerywa rozmowę z klientem za 20 tys, żeby złapać jeszcze tego za 150 zł, czy temu, który poświęca uwagę jednemu klientowi, bez względu na to za jaką kwotę kupuje?
    Zasady są proste: sklep cię wkurzy - rozpowiesz największej, możliwej liczbie znajomych żeby tam nie kupowali, sklep cię "połechta i doceni" będziesz ich polecał długo i wielu osobom, ale nie tak wielu jak wielu ich obsmarujesz.
    Tyle tytułem fotopanoramy ;-)

  5. #5
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Loram Zobacz posta
    luft, fotopanoramę znam od lat, wiele u nich kupiłem za niemałe pieniądze. Wiele zależy od tego z kim się w sklepie rozmawia. Jeśli jest to Agnieszka lub Michał, to wszystko idzie jak z płatka, miło kulturalnie, rzeczowo i z dozą negocjacji, ale.... właśnie... odkąd sklep się powiększył, to i obsługa się jakby zmieniła. Poszli w masówkę. Ja rozumiem, że obracają ogromnymi sumami, ale jako stary sprzedawca samochodów mam pewne doświadczenie jak rozmawiać z klientem i mnie osobiście gul śmiga jak rozmawiam ze sprzedawcą w sklepie w trakcie finalizacji zakupu sprzętu za 20 tysięcy złotych i nie czuję skupienia uwagi na sobie. Rozmawiam, dogrywam szczegóły, podaję dane do faktury, oglądam wybrany sprzęt i w pewnym momencie pojawia się inny klient z pozornie błahym zakupem/pytaniem za kwotę powiedzmy 150 zł (filtr UV). I co robi sprzedawca? Przerywa rozmowę z klientem za 20 tys zł i rozmawia z klientem (jeszcze tylko potencjalnym) za 150 zł !! Tak się nie robi... Tym bardziej, że obok jest drugi sprzedawca, który spokojnie może "przejąć" nowego klienta. Są pewne zasady rozmowy z klientem inaczej klient poczuje się lekceważony i pójdzie gdzie indziej razem ze swoimi pieniędzmi...
    Ja właśnie tak się poczułem i poszedłem do konkurencji. Dzięki temu mam już aparat, z polskiej dystrybucji, z ceną z dnia zamówienia, a nie z tekstem, że zmienił się kurs i sorry Winnetou ale trzeba dopłacić. Klient został dopieszczony kilkoma telefonami, miłą rozmową, konkretnymi informacjami, sprzęt czekał do odbioru, wszystko sprawnie i miło. I wiecie co? Już zamówiłem w tym sklepie kolejne, bynajmniej nie tanie rzeczy. I komu się opłaciło? Temu co przerywa rozmowę z klientem za 20 tys, żeby złapać jeszcze tego za 150 zł, czy temu, który poświęca uwagę jednemu klientowi, bez względu na to za jaką kwotę kupuje?
    Zasady są proste: sklep cię wkurzy - rozpowiesz największej, możliwej liczbie znajomych żeby tam nie kupowali, sklep cię "połechta i doceni" będziesz ich polecał długo i wielu osobom, ale nie tak wielu jak wielu ich obsmarujesz.
    Tyle tytułem fotopanoramy ;-)
    POszedłeś do konkurencji czyli?

  6. #6
    Początki nałogu Awatar Loram
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    poszedłeś do konkurencji czyli?
    foto-plus :-)

  7. #7
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Loram Zobacz posta
    foto-plus :-)
    No tak tylko ta cena

  8. #8
    Początki nałogu Awatar Loram
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    No tak tylko ta cena
    i tu się mylisz... finalnie wyszło mi taniej jak w fotopanoramie.
    foto-plus często żongluje cenami po kilka razy dziennie. Ja akurat trafiłem na ceny niższe niż w fotopanoramie. Poza tym już od dawna zaobserwowałem zbliżenie cen obu sklepów praktycznie do tego samego poziomu (czyli na niekorzyść fotopanoramy - podrożeli)

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •