Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Wątek: Chcę kupić obiektyw w Krakowie i nie mogę!

  1. #21
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez patric89 Zobacz posta
    ja polecam fotocyfre oraz d-photo. Obsługa obu sklepów zrobiła na mnie najlepsze wrażenie, a jeśli chodzi o zaopatrzenie to często zamawiali coś czego nie mieli na stanie w danym momencie. Zazwyczaj nie czekałem długo, zastanawiam sie jak teraz będzie.
    Jeżeli chcesz dobrą obsługe i sklep pełny sprzętu jedz na Studencką - mają jedną wade - nie są tani ale za to pewni, pomacasz sprzęt, popstrykasz, mozesz się potargować ale nie za wiele.

    Ale jak mam czekac na sprzęt jak w d-photo to wole zaplacic i się nie prosić.

  2. #22

    Domyślnie

    ja tam bede bronic fotopanorame bo mnie dobrze wczoraj obsluzyli!!! i nie tylko. w przeciwienstwie do w/w d-photo/fotobeta i fotoplusie, w ktorym nie male pieniadze juz zostawilem. dziwne czasy teraz. sprzedawcy zamiast sprzedawac głowią sie jakie ceny wystawiac na towar no bo nie sztuka sprzedac towar po do niedawna "starych cenach" (patrz kurs euro) a pozniej swiecic golymi polkami lub towarem po podwyzkach, ktorego nikt nie kupi. kazdy sledzi z uwaga co sie bedzie dzialo, jaka polityke obiora koncerny i nasz Canon Polska. na starym roku zwlekalem z zakupami do momentu... szybkich wzrostow cenowych. od kopa wskoczylem do fotoplusa i kupilem co jeszcze bylo z interesujacych rzeczy. powiedzmy sobie szczerze sklepy wygladaja teraz ubogo a co do witryn internetowych to standard - towar jest ale na magazynie go nie ma. Canon Polska daje ciala z dostawami a sprzedawcy maja nadzieje ze na dniach z tej czy innej dystrybucji beda miec sprzet. tyle w temacie. ciesze sie ze zakonczylem zakupy na ten czas. za duzo nerwow... i pieniedzy poszlo. pozdro!
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    p.s.
    a co do testow nowych puszek w sklepie to hmmm troche duzo jest "macaczy, ogladaczy" stad nie dziwie sie ze sprzedawca nie chce dawac fabrycznie nowego sprzetu do testowania. inaczej ze sprzetem komisowym...
    Ostatnio edytowane przez luft ; 21-01-2009 o 15:06 Powód: Automerged Doublepost

  3. #23
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Mam pytanie. Sprzedawca z foto-cyfry chce mi sprzedać obiektyw nowy wdobrej cenie (roznica 80 zlotych od najniszej na rynku) ale powiedział ze nie jest w opakowaniu takim kolorowym z napisami do tego obiektywu tylko jest to opakowanie szare poniewaz było jakiś zestaw obiektywóww w opakowaniu a oni go sprzedaja pojedynczo. Czy tak moze być? jeszcze się z czyms takim nie spotkałem

  4. #24
    Uzależniony
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    513

    Domyślnie

    Myślę że jest to możliwe, mógł być też dołączony jako kit do zestawu z body. Na różnych rynkach są różne promocje. A jaki to obiektyw?

    Ja w ten sposób kupiłem zestaw 40D + 17-55 2,8. Całość była w jednym kolorowym pudełku, a wewnątrz dwa białe pudełka - jedno z obiektywem a drugie z body.

  5. #25
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sober Zobacz posta
    Myślę że jest to możliwe, mógł być też dołączony jako kit do zestawu z body. Na różnych rynkach są różne promocje. A jaki to obiektyw?

    Ja w ten sposób kupiłem zestaw 40D + 17-55 2,8. Całość była w jednym kolorowym pudełku, a wewnątrz dwa białe pudełka - jedno z obiektywem a drugie z body.
    Tylko czy za 71 złotych warto kombinować? fotocyfra ma cene 2319 a 2390 w sumie to zawsze oszczednosci

    Obiektyw to C10-22
    Ostatnio edytowane przez adi760303 ; 21-01-2009 o 16:56

  6. #26
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    Tylko czy za 71 złotych warto kombinować? fotocyfra ma cene 2319 a 2390 w sumie to zawsze oszczednosci

    Obiektyw to C10-22
    Hmmm, nie przypominam sobie kitów z 10-22. W zasadzie minusem takiej transakcji będzie trochę trudniejsza odsprzedaż.

  7. #27
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Hmmm, nie przypominam sobie kitów z 10-22. W zasadzie minusem takiej transakcji będzie trochę trudniejsza odsprzedaż.
    Dokładnie. To napewno. Tylko oni coś wspominali ze to pakiet 2-3 obiektywów w jednym opakowaniu i sprzedają osobno. Spotkał się ktoś z takim pakiem?

  8. #28
    Początki nałogu Awatar Loram
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    325

    Domyślnie

    luft, fotopanoramę znam od lat, wiele u nich kupiłem za niemałe pieniądze. Wiele zależy od tego z kim się w sklepie rozmawia. Jeśli jest to Agnieszka lub Michał, to wszystko idzie jak z płatka, miło kulturalnie, rzeczowo i z dozą negocjacji, ale.... właśnie... odkąd sklep się powiększył, to i obsługa się jakby zmieniła. Poszli w masówkę. Ja rozumiem, że obracają ogromnymi sumami, ale jako stary sprzedawca samochodów mam pewne doświadczenie jak rozmawiać z klientem i mnie osobiście gul śmiga jak rozmawiam ze sprzedawcą w sklepie w trakcie finalizacji zakupu sprzętu za 20 tysięcy złotych i nie czuję skupienia uwagi na sobie. Rozmawiam, dogrywam szczegóły, podaję dane do faktury, oglądam wybrany sprzęt i w pewnym momencie pojawia się inny klient z pozornie błahym zakupem/pytaniem za kwotę powiedzmy 150 zł (filtr UV). I co robi sprzedawca? Przerywa rozmowę z klientem za 20 tys zł i rozmawia z klientem (jeszcze tylko potencjalnym) za 150 zł !! Tak się nie robi... Tym bardziej, że obok jest drugi sprzedawca, który spokojnie może "przejąć" nowego klienta. Są pewne zasady rozmowy z klientem inaczej klient poczuje się lekceważony i pójdzie gdzie indziej razem ze swoimi pieniędzmi...
    Ja właśnie tak się poczułem i poszedłem do konkurencji. Dzięki temu mam już aparat, z polskiej dystrybucji, z ceną z dnia zamówienia, a nie z tekstem, że zmienił się kurs i sorry Winnetou ale trzeba dopłacić. Klient został dopieszczony kilkoma telefonami, miłą rozmową, konkretnymi informacjami, sprzęt czekał do odbioru, wszystko sprawnie i miło. I wiecie co? Już zamówiłem w tym sklepie kolejne, bynajmniej nie tanie rzeczy. I komu się opłaciło? Temu co przerywa rozmowę z klientem za 20 tys, żeby złapać jeszcze tego za 150 zł, czy temu, który poświęca uwagę jednemu klientowi, bez względu na to za jaką kwotę kupuje?
    Zasady są proste: sklep cię wkurzy - rozpowiesz największej, możliwej liczbie znajomych żeby tam nie kupowali, sklep cię "połechta i doceni" będziesz ich polecał długo i wielu osobom, ale nie tak wielu jak wielu ich obsmarujesz.
    Tyle tytułem fotopanoramy ;-)

  9. #29
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Loram Zobacz posta
    luft, fotopanoramę znam od lat, wiele u nich kupiłem za niemałe pieniądze. Wiele zależy od tego z kim się w sklepie rozmawia. Jeśli jest to Agnieszka lub Michał, to wszystko idzie jak z płatka, miło kulturalnie, rzeczowo i z dozą negocjacji, ale.... właśnie... odkąd sklep się powiększył, to i obsługa się jakby zmieniła. Poszli w masówkę. Ja rozumiem, że obracają ogromnymi sumami, ale jako stary sprzedawca samochodów mam pewne doświadczenie jak rozmawiać z klientem i mnie osobiście gul śmiga jak rozmawiam ze sprzedawcą w sklepie w trakcie finalizacji zakupu sprzętu za 20 tysięcy złotych i nie czuję skupienia uwagi na sobie. Rozmawiam, dogrywam szczegóły, podaję dane do faktury, oglądam wybrany sprzęt i w pewnym momencie pojawia się inny klient z pozornie błahym zakupem/pytaniem za kwotę powiedzmy 150 zł (filtr UV). I co robi sprzedawca? Przerywa rozmowę z klientem za 20 tys zł i rozmawia z klientem (jeszcze tylko potencjalnym) za 150 zł !! Tak się nie robi... Tym bardziej, że obok jest drugi sprzedawca, który spokojnie może "przejąć" nowego klienta. Są pewne zasady rozmowy z klientem inaczej klient poczuje się lekceważony i pójdzie gdzie indziej razem ze swoimi pieniędzmi...
    Ja właśnie tak się poczułem i poszedłem do konkurencji. Dzięki temu mam już aparat, z polskiej dystrybucji, z ceną z dnia zamówienia, a nie z tekstem, że zmienił się kurs i sorry Winnetou ale trzeba dopłacić. Klient został dopieszczony kilkoma telefonami, miłą rozmową, konkretnymi informacjami, sprzęt czekał do odbioru, wszystko sprawnie i miło. I wiecie co? Już zamówiłem w tym sklepie kolejne, bynajmniej nie tanie rzeczy. I komu się opłaciło? Temu co przerywa rozmowę z klientem za 20 tys, żeby złapać jeszcze tego za 150 zł, czy temu, który poświęca uwagę jednemu klientowi, bez względu na to za jaką kwotę kupuje?
    Zasady są proste: sklep cię wkurzy - rozpowiesz największej, możliwej liczbie znajomych żeby tam nie kupowali, sklep cię "połechta i doceni" będziesz ich polecał długo i wielu osobom, ale nie tak wielu jak wielu ich obsmarujesz.
    Tyle tytułem fotopanoramy ;-)
    POszedłeś do konkurencji czyli?

  10. #30
    Początki nałogu Awatar Loram
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    poszedłeś do konkurencji czyli?
    foto-plus :-)

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •