
Zamieszczone przez
MacGyver
Tak jak napisał Muflon, jest dokładnie na odwrót. O to własnie chodzi aby niewielkim nakładem sił stworzyć kilka modyfikacji produktu, które pozwolą maksymalnie rozszerzyć "targret". Świetnym przykładem jest tutaj koncern VAG, który na tej samej płycie podłogowej i z tą samą gamą silników (o reszcie elementów nie pomnę) oferuje 4 "różne" auta (VW, Audi, Seat i Skoda). Klienta, który miał już 5 Audików, ciężko byłoby przekonać do Skody, więc sprzedaje mu się szóste Audi i niech sobie żyje w przeświadczeniu że wybulił, ale ma za to coś lepszego :-)
Połączanie wszystkich 3 portali spowodowałoby odejście częsci użytkowników, a więc potencjalnych odbiorców reklamy. Dla części użytkowników oph sieczka i masówka z plfoto byłaby nie do przyjęcia i na odwrót, część obecnych użytkowników plfoto mogłaby się zniechęcić nazbyt krytycznymi komentarzami.