Napisze co się dzieje dalej - tudzież co będzie się dziać - może ktoś kiedyś wygrzebie ten post.
Otóż w serwisie canon z Holandii poradzono mi, że można zapytać się w sklepach sprzedających sprzęt canon czy u nich nie można oddać sprzętu do naprawy i że oni dostarczą etc.
Dzis poszłam do sieci Fnac, pan powiedział że nie powinno być problemów, grunt żebym przyniosła fakturę (wspomniałam, że paragon z innego kraju jest) i powinno być ok.
mam nadzieję, że zaakceptują paragon. Pytałam o koszty transportu - powiedział, że też nie powinno ich być. Jedynie co to czas naprawy 4-6 tygodni.
Niestety dziś nie dam rady pobiec do tego sklepu z lampą i przez najbliższe 2 tygodnie też raczej rady nie dam. Zatem gdzieś wiosną będę może mieć lampę....

Grunt, żeby w tym sklepie mi ją przyjęli, potem została naprawiona i zwrócona do mnie.

Pozdr,
E