Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: [tomback] Krajobrazy

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar tomback
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie [tomback] Krajobrazy

Proszę o opinie i dobre rady,gdyż dopiero poznaję Canona

Miasto
    Szczecin

Domyślnie Krajobraz elektrowni Dolna Odra.

Witam wszystkich.Pod spodem zamieszczam fotkę zrobioną dziś popołudniu w okolicy Gryfina.Zdjęcie spontaniczne, z ręki, iso 1600.Drodzy forumowicze, jako ,że jestem początkujący powiedzcie mi czy da się coś zrobić z tą fotką, chodzi mi o szumy i ogólny wygląd.W PS-ie dopiero raczkuję.Proszę o poradę i pozdrawiam.

Bywalec Awatar Toffic
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie

Pierwsze, takie mało ciekawe. Dźwigi, żurawie OK, ale te hale psują ogólne wrażenie. Drugie fajne ze względu na światło, kolory, kadr. Niestety już na tej miniaturze widać szum. Na wysokim ISO doświetlaj ile się da maksymalnie (przynajmniej staraj się), tak by wykres histogramu był jak najbliżej prawej strony, niech go nawet leciutko dotyka, robiąc w RAWie zjedziesz sobie później w dół ile będziesz chciał. W ten sposób zniwelujesz szumy. W RAWie zawsze też możesz sobie poprawić kolory bez uszczerbku dla jakości.
    Fotografia

fotoseo - Katalog stron fotograficznych

Miasto
    Szczecin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Toffic Zobacz posta
    Pierwsze, takie mało ciekawe. Dźwigi, żurawie OK, ale te hale psują ogólne wrażenie. Drugie fajne ze względu na światło, kolory, kadr. Niestety już na tej miniaturze widać szum. Na wysokim ISO doświetlaj ile się da maksymalnie (przynajmniej staraj się), tak by wykres histogramu był jak najbliżej prawej strony, niech go nawet leciutko dotyka, robiąc w RAWie zjedziesz sobie później w dół ile będziesz chciał. W ten sposób zniwelujesz szumy. W RAWie zawsze też możesz sobie poprawić kolory bez uszczerbku dla jakości.