Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Wątek: Uszkodzony Grip BG-E2 (koleczko + sruba) POMOCY

  1. #31
    Początki nałogu Awatar artd4
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    307

    Domyślnie

    Ja też zapamiętam
    Żytnia robi wymianę za 200zł
    Ale trzeba sprzęt wysyłać

    A wszystkich posiadaczy tego gripa przestrzegam
    Kółeczko plastikowe zakończone jest plastikową zębatką
    Zazębia sie ona z metalowa zębatką, która przez jeszcze jedna metalową zębatkę napędza śrubę statywową
    Jeżeli za mocno się dokręci to zębatka plastikowa zwyczajnie traci ząbki
    Robi się z niej kółeczko i nie napędzi zębatki metalowej
    Takie połączenie drobnej zębatki plastikowej z metalową to jakąś głupota
    Wystarczyło kółeczko przenieść pod otwór statywowy i zakończyć śrubą
    Po co jeszcze dwie zębatki i bardziej awaryjna metoda to tajemnica Canona
    W każdym razie odkręcajcie i dokręcajcie tego gripa z wyczuciem
    ZaawansowanyAMATOR! ! ! NIE FANATYK !!!
    2x dSLR (Canon)

  2. #32

    Domyślnie Odp: Uszkodzony Grip BG-E2 (koleczko + sruba) POMOCY

    Witam forumowiczów.

    Czy ma ktoś tajemną wiedzę i udzieli odpowiedzi jak wygląda i czy pasują zębatki z zamienników gripa BG-E2 ?

    Podobno w ALFIE i PHOTIX są metalowe zębatki, ale pewności nie mam stąd moje pytanie.

    Potrzebuje kółko dokręcające grip do body (czarne z felerna zębatką z plastiku) oraz zębatkę ze śrubą do mocowania w body, która został upiłowana...

    Pozdrawiam, Marek.

  3. #33
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    22

    Domyślnie Odp: Uszkodzony Grip BG-E2 (koleczko + sruba) POMOCY

    Kiedyś widziałem aukcje na allegro firmy która dorabiała wszystkie koła zębate jakie tylko chcesz. Poszukaj na alledrogo

  4. #34

    Domyślnie Odp: Uszkodzony Grip BG-E2 (koleczko + sruba) POMOCY

    Witam.

    Dziękuję za odpowiedzi i pomoc w usunięciu awarii GRIPA userowi : fotona.
    GRIP uratowany. Niestety, ale zębatki z zamiennika nie pasują do BG-E2 i musiałem wymienić całą płytkę z mechanizmem.
    Producent zamiennika poszedł po rozum do głowy i wykonał wszystkie zębatki metalowe co eliminuje problem wycierania się zębatki tak jak ma to miejsce w oryginale.

    Jeżeli ktoś ma zamiar słać GRIP do serwisu to mogę to odradzić. Zakup nowego zamiennika i wymiana mechanizmy wyniesie taniej i szybciej niż naprawa w serwisie.
    Sądzę, że tak samo będzie można rozwiązać problem w pozostałych GRIP-ach.


    Pozdrawiam, Marek.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •