Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Canon 70-200 L f/4 czy f/2.8?

Dopiero zaczyna

Domyślnie Canon 70-200 L f/4 czy f/2.8?

Witam. Z góry uprzedzę- szukajka nie działa. Screen:

Jestem zaawansowanym amatorem. Ostatnio naszła mnie myśl na kupno mojej pierwszej L-ki. Wybór padł na 70-200 L (na 100% bez IS) od canona tylko zastanawia mnie czy wybrać jaśniejszą, czy ciemniejszą wersję. Wiadomo, jaśniejsza będzie lepsza, ale czy aż tak radykalnie? Jestem bardziej za f/4 ze względu na cenę- im mniejsza cena tym szybciej uzbieram .

Fotki raczej będę robił w plenerze. Puszka- nieśmiertelny EOS 350d Narazie robię fotki kitem i pożyczonym canonem 55-200 f/4.5-5.6 ultrasonic, jestem zadowolony.

Pozdrawiam.

Domyślnie

Jesli fotki w plenerze, i poprzedni obiektyw wystarczal Ci wzgledem swiatla ( a juz w 4 bedziesz mial zysk) To wybierz 70-200 4. Mniejsza waga i wymiary, cena - przemiawaja za tym szklem. Do pleneru w sam raz.

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Widzę, że go masz. W zasadzie ten będzie tak czy inaczej jaśniejszy od kita i tego który podałem w 1 poście. Miałeś "namacalne" porównanie między tym, a wersją z IS? Da się bez IS żyć?

Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Miasto
    Bydgoszcz

Domyślnie

Ogólnie zależy do czego potrzebujesz. 2.8 jest oczywiście jaśniejszy ale co za tym idzie cięższy. Jeżeli kupisz 2.8 to od razu zbieraj na gripa - dużo wygodniej pucha leży w ręce gdyż grip równoważy ciężar szkła i nie ciągnie tak do przodu męcząc rękę.
    Jak nie potrzebujesz światła to bierz 4. Pozdro!
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Gripa już mam W zasadzie to światło zawsze się przydaje, tylko ta cena :/

Zablokowany

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kondrat Zobacz posta
    Wiadomo, jaśniejsza będzie lepsza, .

określ znaczenie "lepsza" bo mozesz się bardzo zdziwić