Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Powiększająca się ilość bad pixeli

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    35

    Domyślnie Powiększająca się ilość bad pixeli

    Mam około 1,5-rocznego Canona A560, przez ostatnie pół roku zaczyna przybywać bad i hot pixeli, w normalnych warunkach nawet ich nie widać, ale kiedy jest ciemniej widać aż 5 bad pixeli i 1 hot pixel (hot jest większy od badów i widać go nawet na podglądzie w windowsie bez powiększania fotki na pełny ekran).
    Tak się zastanawiam, czy ilość badów będzie w tak zastraszającym tempie narastać?
    Da się coś zrobić z tymi badami poza serwisem (aparat już po gwarancji), czy jeśli pojawi się ich za dużo to kupić jakiś nowy sprzęt? No ale takim tokiem rozumowania będę musiał kupować nowy aparat co jakieś 2 lata...

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    jak ma 1,5roku to czemu po gwarancji? a jak po gwarancji to jeszcze jest niezgodnośc z umową...
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    35

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez canis_lupus Zobacz posta
    jak ma 1,5roku to czemu po gwarancji? a jak po gwarancji to jeszcze jest niezgodnośc z umową...
    Przecież Canon daje rok gwarancji, więc nie rozumiem...

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    32

    Domyślnie

    Większość aparatów ma funkcję mapowania pikseli. Jest albo w menu, albo dostępne w trybie serwisowym (tajemnica serwisów).

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedarzy konsumenckiej, art 4, par. 1.
    i art. 10, par. 1.

    https://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/0...c_tekst_je.pdf
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    35

    Domyślnie

    Znaczy powinienem walczyć z serwisem Canona żeby mi naprawili te bady?
    Niby jest napisane, że do 2 lat, ale czy oni o tym wiedzą i pójdzie to "gładko" czy trzeba będzie walczyć?
    Masz może jakieś doświadczenia z tym związane? Bo jeśli mam walczyć to chyba sobie raczej odpuszczę i kupię nowy sprzęt na rok, dwa lata (mam ochote kupić a590)

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez neuromancer Zobacz posta
    Znaczy powinienem walczyć z serwisem Canona żeby mi naprawili te bady?
    Niby jest napisane, że do 2 lat, ale czy oni o tym wiedzą i pójdzie to "gładko" czy trzeba będzie walczyć?
    Czytaj człowieku ze zrozumieniem. Za niezgodność odpowiada sprzedawca a nie producent. Powinno pójść gładko jak powołasz się na przepisy.
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar ewg
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    1 079

    Domyślnie

    Chętnie poznałbym wreszcie jakiś przekonujący dowód na to, że matryce się tak starzeją. - Na razie nie wierzę.
    mój aparat: [Ô] , szkła: OOO , statyw: /i\ , fotki: \\\-:\

  9. #9
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    20

    Domyślnie

    Jak będziesz reklamował z tytułu niezgodności pamiętaj, by sprawdzić czy wpisali dobrze datę stwierdzenia usterki przez klienta (maksimum 2 miesiące) , po tym czasie traci się możliwość reklamacji z tytułu niezgodności.
    Ostatnio edytowane przez michal1984 ; 05-12-2008 o 14:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •