Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50

Wątek: C 40d+L czy C 50d

  1. #41
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szakall1 Zobacz posta
    a jednak jak nie patrzeć L to L
    a G to G

    literka o niczym nie swiadczy - 17-55 jest swietnej klasy szklem i wcale nie jest gorszy (jesli nie lepszy) od 17-40.. zwlaszcza jesli 17-40 ma byc uzywany na asp-c..

    kupowac szklo do prestizu, ze sie ma L'ke a nie dla wygody, swiatla i zakresu to juz skrajny onanizm

  2. #42
    Dopiero zaczyna Awatar Pecek
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    35

    Domyślnie

    Moja rada, tylko 40D... po co przepłacać za praktycznie identyczną jakość zdjęć. Ja miałem ten sam dylemat. Tylko, że kupiłem 40D + 70-200 2.8L i jestem z tego wyboru bardzo zadowolony jak wyżej minimalnie gorsza pucha + L bedzie zawsze lepsza.
    Pozdrawiam
    www.amphoto.pl
    pecunio.digart.pl

  3. #43
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Rumia
    Wiek
    49
    Posty
    299

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82 Zobacz posta
    a G to G

    literka o niczym nie swiadczy - 17-55 jest swietnej klasy szklem i wcale nie jest gorszy (jesli nie lepszy) od 17-40.. zwlaszcza do asp-c..

    kupowac szklo do prestizu, ze sie ma L'ke a nie dla wygody, swiatla i zakresu to juz skrajny onanizm
    Zgadzam się.
    Mam 17-40 bo myślałem o zamianie 400d na pełną klatkę.
    Obiektyw rok temu kosztował tyle samo, co 17-55.
    Teraz, kiedy znowu upiłem cropa, to żałuję, że od razu nie kupiłem 17-55.

  4. #44
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sober Zobacz posta
    Czasy do 0,5s przy wstępnym podniesieniu lustra (+ew oparcie się o coś) i duża część zdjęć była nieporuszona. 14-40 na cropie jest bardzo mało uniwersalny.
    Oj marzy mi się do Canona coś zaczynającego się od tej ogniskowej. Przy cropie 1.6 (u Canona) tak na prawdę tzw. uniwersalne zoomy powinny zaczynać się od takiej ogniskowej (pisał już zresztą gdzieś o tym Gietrzy).
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 03-12-2008 o 18:31
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  5. #45
    Uzależniony
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    513

    Domyślnie

    Oczywiście to literówka była Faktycznie 14-40/f4 byłoby warte grzechu na cropie.

  6. #46
    Szakall1
    Guest

    Domyślnie

    a czy zakup C 17-85 4-5,6 IS USM do 40d byłby dobrym konsensuem ? największy zakres,za to najgorsze światło za mała cene w porównaniu oczywiście do L czy do 17-55 2,8 ?

  7. #47
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    warszafka
    Wiek
    40
    Posty
    360

    Domyślnie

    wstukaj w google "17-85 site:http://canon-board.info"
    ale raczej nie ciedzy się największa sympatią ten słoik

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    Jedyną przewagą nad wymienionymi szkłami jest większy zakres. Już wole moją Sigmę 17-70 od 17-85.
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

  9. #49
    Pełne uzależnienie Awatar Slider
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1 052

    Domyślnie

    heh.. "już wolę..":-) skoro już się znalazł posiadacz, to jak w praktyce sprawuje się to szkło w porównaniu do testów z optycznych? tj czy naprawdę jest tak duza winieta przy 17mm i czy faktycznie tak przeszkadza, jak z AF w warunkach "niestudyjnych"?:-)
    Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    Jest to moje subiektywne odczucie. Sigma jest dość miękka przy pełnej dziurze, ale wystarczy ją domknąć o jeden blok i jest bardzo ok. Winieta mi absolutnie nie przeszkadza. AF nie jest demonem szybkości (teraz chyba wyszła wersja HSM ale na razie tylko do Nikona), ale jest celny - używam z 10D i 40D i nie narzekam, rzadko pudłuje. I jest mały, niedużo większy od kit'a, tylko filtr 72mm trochę denerwuje
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •