Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: zdjecia roku wedlug Reuters

Mieszany widok

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie zdjecia roku wedlug Reuters

jak co roku o tej porze w prasie pojawiaja sie zestawienia
    najlepszych zdjec danego roku. no to na pierwszy ogien,
    zeby wesolo zaczac ta doroczna tradycje polecam:

http://wyborcza.pl/5,75539,5964797.html

i stosowny podklad (i zarazem komentarz) do tego: http://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY
    www albo tez flickr

Coś już napisał Awatar rob76
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

dobre, taka prawda: "We all living in Amerika, Amerika ist Wunderbar!"
    Patrząc na bieżący kryzys, pytanie jak długo? Bo może już wkrótce ten niemiecki zespół zaśpiewa We all living in China ;-)
    "nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem"

Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez rob76 Zobacz posta
    dobre, taka prawda: "We all living in Amerika, Amerika ist Wunderbar!"
    Patrząc na bieżący kryzys, pytanie jak długo? Bo może już wkrótce ten niemiecki zespół zaśpiewa We all living in China ;-)
    niech sie USA wywali to i chiny pojda na dno...
    Cytat Zamieszczone przez Shaw Zobacz posta
    Napisał giltoniel
    mam takie defetystyczne wrażenie, że ta "wielka" fotografia reporterska, prasowa, czy jak ją nazwać sprowadza się w dzisiejszych czasach tylko do pstrykania tragedii, wojen i sportu. Tak, jakby innych tematów nie było.
    Jakie zdjęcia większość społeczeństwa światowego chce oglądać, takie reutersowi fotografowie pstrykają.
    Polityka, wojny, ważne wydarzenia - to główne cele agencji fotograficznych.
    Kultura, przyroda, ciekawe portrety itp. - takie rzeczy na szczęście jeszcze da się znaleźć, np. w NG.
    wezcie pod uwage profile agencji i tego co ludzie chca ogladac..
    spoleczenstwa zawsze domagaly sie igrzysk... najlepiej krwawych...