Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: zdjecia roku wedlug Reuters

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie zdjecia roku wedlug Reuters

jak co roku o tej porze w prasie pojawiaja sie zestawienia
    najlepszych zdjec danego roku. no to na pierwszy ogien,
    zeby wesolo zaczac ta doroczna tradycje polecam:

http://wyborcza.pl/5,75539,5964797.html

i stosowny podklad (i zarazem komentarz) do tego: http://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY
    www albo tez flickr

Coś już napisał Awatar rob76
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

dobre, taka prawda: "We all living in Amerika, Amerika ist Wunderbar!"
    Patrząc na bieżący kryzys, pytanie jak długo? Bo może już wkrótce ten niemiecki zespół zaśpiewa We all living in China ;-)
    "nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem"

kaki
    Guest

Domyślnie

Jak na zdjecia roku to kiepsko. Chyba z roku na rok gorzej z rankingiem Routers. Wybory i krysys. Nic wiecej sie nie wydarzylo?

Coś już napisał Awatar jpl
    Miasto
    Inside the Wall

Domyślnie

Co ciekawe na stronie Reutersa jest trochę inny wybór:

Pictures of the year 2008.

Galeria wygląda jakby była cały czas aktualizowana.

Gdyby to co pokazuje wyborcza.pl było najlepszymi zdjęciami Reutersa to należało by się zacząć martwić o nich.

Amerykocentryczność mnie nie razi bo w końcu to amerykańska agencja. Poza tym ludzie i tak wolią słuchać banalnych wiadomości ze stanów (najlepiej w stylu Max Kolonko) niż ważnych rzeczy ze innych miejsc. Agencje to tylko dostarczają. "Wa all dream to live in Amerika"?

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez jpl Zobacz posta
    Co ciekawe na stronie Reutersa jest trochę inny wybór:

Pictures of the year 2008.
    no tutaj nawet sie Europa pojawila