Wydaje mi sie, ze idalnie byloby porownywac oba RAW'y w DPP. Sam wole oczywiscie LR. Niestety porownujac w LR (lub ACR, ten sam engine) - w jakims sensie - porownujemy algorytmy i profile stworzone przez Adobe - jako ICH interpretacja RAW'ow. A te moga byc rozne dla 5D i dla 5D II.

Czy tez tak masz, ze obraz otworzony w DPP i w LR\ACR wyglada inaczej? Ten w DPP ma w skrocie mowiac wiecej czerwieni. Wiem, ze w przypadku 5D - Janusz Body podal swoje zalecenia zmiany profili dla swiatla dzienneo i sztucznego. Pewnie podobnie przydaloby sie to "wyliczyc" dla 5D II.

Cytat: http://canon-board.info/search.php?searchid=3521051

Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
Podstawy korekty – balans bieli.
Moje 5D po dość dokładnym skalibrowaniu na próbie kilkudziesięciu zdjęć w świetle dziennym i sztucznym dało takie wartości ustawień w Camera RAW ( Podane dla dzienne / sztuczne oświetlenie)

Color Temp = 5200 / 3500
Tint = 6 / 34
Exposure = -0.3 / -0.5
Shadows = 1.0 / 0.0
Brightness = 58/ 72
Contrast = 6 / -20
Saturation = 0 / 0

i w zakładce Calibration:

Shadow Tint = -1 / 1
Red Hue = -16 / -9
Red Saturation = 22 / 62
Green Hue = -7 / 31
Green Saturation. = 1 / 11
Blue Hue = 6 / -5
Blue Saturation = 17 / -4