7d jest stworzony do filmowania bardziej niż 5dII od strony użytkowej: przyciski, nieco bardziej dostosowane menu. Jednak porównując obrazy, moim faworytem jest 5d mkii, powód? Jeszcze więcej zabawy z małą głebią oraz zdecydowanie(!) mniejsze szumy na wysokich czułościach. 7d wolę używać do max 1250iso, 5d porównywalnie szumi na 1600-2000 iso. Takie poczyniłem obserwacje.
Pozdrawiam
5d, 50d, stałki, zoomy
Fotograf Bydgoszcz
Dysponuję studiem fotograficznym w centrum Bydgoszczy, 36m2, szukam chetnych!
Jeszcze goraca produkcja ode mnieWypad torowy InitialJDMslask do Wroclawia na REDECO.
Zapraszam na seans w HD
było by super gdyby nie ten podkład muzyczny
Duzo checi, troche sprzetu i ciagle malo wiedzy
Na dropie lepiej jakby był start z kolesiem machającym ręką (tym czarnym). Ogólnie pozytywnie.
dla mnie bomba![]()
40D+BG-E2N | 400D| c70-200 f4 L | Tokina 12-24 f4 | Tokina 28-70 f2,8 | Samyang 8mm Fish-eye |580 EXII| plfoto
Panowie z TVN Turbo mogliby się czegoś od ciebie nauczyć :-D
Klasa.
1Ds mkII, 50D + S35/1.4 | C10-22 /3.5-4.5 | C 28-105/3.5-4.5 USM | C24/2.8 | CZJ Pancolar 50/1.8 |Petri 50/2.0 | Metz 58 AF-2
Kolejne produkcje, poki co amatorka z milosci do motoryzacji
Ostatnio produkowalismy sie na SSSuper Drift Cup 2011 w Sosnowcu:
"przygotowania" - w zasadzie ich brak, akurat jak zdolalem dojechac na teren Makro, to organizatorzy juz wszystko mieli ogarniete i przygotowane, wiec jedynie krotka zajawka- kadrowanie, montaz, edit - pdmk
Dzien pierwszy - montaz i kadry kolegi
Dzien drugi - kadry wspolne, montaz tez kolegi
- kadrowanie, montaz, edit - pdmk (pora na body 60p, wyciskanie materialu twixtorem z 30p z mk2 daje spore artefakty pomimo blendingow jezeli chce zachowac wieksza dynamike).