Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: jaki kolor Canon EF 70-200 2.8 L ???

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar djcargo
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    40
    Posty
    353

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez najeli Zobacz posta
    I wcale nie chciałam mieć białej rury, a wręcz przeciwnie.
    W sytuacji gdy nie chcę świecić "białą/kremową lufą", a nie potrzebny mi MF czy FTM, zakładam na obiektyw osłonę przeciwsłoneczną, tylko odwrotnie. Canon nazywa to chyba trybem transportowym :]
    Regulamin pkt 8.

  2. #2

    Domyślnie

    Miałem się nie odzywać ale nie wytrzymałem!
    Wszyscy (po trochę) macie rację ale jeśli obecny handel jest tak "skonstruowany", że przychodząc do sklepu widzimy tylko zdjęcie i to z towarem innego koloru (dotyczy sprzętu foto, AGD, RTV, samochodów itd.) a jeśli chcemy coś kupić to MUSIMY ZAMÓWIĆ i zapłacić ZALICZKĘ! Zaliczka jest po to (niewielka) aby pokryć koszty transportu w razie wycofania się klienta z transakcji. Nie wiem jak jest w "prawdziwych" miastach ale w moim "grajdole" jest to powszechnie stosowana zasada. Niektóre sklepy stosują nawet "wyciąganie" od bardziej napalonych klientów pełnej kwoty. Samochód kupowałem w ten sposób (bo niby były na miejscu ale żona chciała inny kolor) i wiele towarów też byłem zmuszony tak kupować! Dlaczego nikogo nie dziwi jak ktoś wybiera kolor np. samochodu, ubrania, butów, plecaka itd. a "czepia" się jak ktoś chce mieć obiektyw w jakimś tam kolorze? No fakt! Samochodem w pokrowcu jeżdzić nie wygodnie czy chodzić w "ciuchu" z pokrowcem.:wink:
    Po to jest gwarancja i możliwość odstąpienia od transakcji do 10 dni, żeby zaoczne zakupy były bezpieczne! Sam z tego parę razy skorzystałem. Personel sklepu (bo dotyczyło to sklepu) był b. niezadowolony ale musiał uszanować moją decyzję. Zrezygnowałem w ten sposób z kilku zakupów bo posiadały drobne wady ale tego nie można ujawniać z tego powodu, że uszkodzony towar nie podlega zwrotowi. Zwykle jako powód zwrotu podawałem inny odcień koloru nie pasujący mi do czegoś tam (ścian, mebli, części garderoby itp.).
    Podsumowując - każdy powinien być w maksymalnym stopniu szczęśliwy i zadowolony z zakupu i trzeba uszanować jego wymagania (m/inn.) także co do koloru!

  3. #3
    wredniak
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Preskaler Zobacz posta
    a jeśli chcemy coś kupić to MUSIMY ZAMÓWIĆ i zapłacić ZALICZKĘ! Zaliczka jest po to (niewielka) aby pokryć koszty transportu w razie wycofania się klienta z transakcji.
    pewnie dlatego, że sklepy w dużej części nie mają towaru na stanie i jak klient chce kupić to ONI muszą KUPIĆ to w hurtowni. Tak baardzo często jest z częściami komputerowymi.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •