Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: pomoc dla początkującego, obiektyw i lampa.

mikadominika
    Guest

Question pomoc dla początkującego, obiektyw i lampa.

Witam serdecznie , jestem nowa, i przepraszam od razu jeśli powielam temat, jestem początkująca itd..., szukam pomocy w wyborze obiektywu na imprezy okolicznościowe, śluby itp, mam canona 450D i kit, mam także pożyczone obiektywy: Canon 50mm 0,45m/1.5ft oraz Tamrona 70-300 1:4-5.6(Tele makro), ewentualnie mogę też kupić lampę( oczywiście nie wiem jaką).
    Bardzo chciałabym na razie kupić coś uniwersalnego(pożyczone muszę zwrócić), tzn 1 obiektyw, zastanawiam się nad Canonem 28-135 ultrasonic, jednak nie wiem czy da on sobie rady bez dodatkowej lampy(ponieważ budżet też mam skromny i chciałabym wydać 1200zł), byłam kiedyś na weselu na którym fotograf właśnie robił zdjęcia Canonem 350D + obiektyw 28-135(jw) i miał dodatkową lampę, powiedział, że pracuje mu się na tym dobrze(od 14 lat jest w fachu), dodam że to jego jedyny obiektyw na śluby. Bardzo proszę o pomoc czy kupowanie takiego obiektywu ma sens(skoro ktoś inny daje sobie z nim radę to może ja też), pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za rady ekspertów.
    Ps: oczywiście w przyszłości mam nadzieję niedalekiej będę chciała dokupić jakąś stałkę, dodam że obiektyw canona który teraz mam pożyczony jest całkiem niezły(za te pieniądze).

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Śląsk

Domyślnie

Proponuję zacząć od tego http://canon-board.info/search.php

Było to już na tapecie
    Powiem szczerze że jak słyszę o fotografie weselnym z 350 D i na dodatek 14 lat doświadczenia to mnie śmiech ogarnia. Sam mam 350 D ale w życiu nie odważył bym się focić na weselach

Pozdrawiam

Domyślnie

Powiem szczerze że jak słyszę o fotografie weselnym z 350 D i na dodatek 14 lat doświadczenia to mnie śmiech ogarnia. Sam mam 350 D ale w życiu nie odważył bym się focić na weselach
    bo masz słabe szkło (czyt. wolne i ciemne) ot tyle!