Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: [BATTLE] Jakub_Luchowski vs djcargo ;)

Widok wątkowy

Dopiero zaczyna Awatar Jakub_Luchowski
    Miasto
    podkarpackie/ świętokrzyskie, mazowieckie...

Domyślnie [BATTLE] Jakub_Luchowski vs djcargo ;)

Cytat Zamieszczone przez djcargo Zobacz posta
    Po pierwsze, jak można zrekompensować czyjeś oczekiwania???

Po drugie, jestem laikiem jeśli chodzi o zdjęcia ślubne, ale jakiś tam gust mam. Ze zdjęć ślubnych przedstawionych na stronie, nie powiem - kilka oceniam pozytywnie, ale część z nich nazwę kompletną porażką. Niech mi pan wytłumaczy jak można zrobić zdjęcie, by młodzi byli aż biali od lampy błyskowej a to co za nimi tonęło w czerni???
    Po pierwsze, przyznaję rację, że nie powinno być słowo "zaspokoić" bo nie kożystałeś z naszych usług. Zwykle w ten sposób formę Klientom przedstawiam, z tąd może ten błąd.
    " Jak mogę zaspokoić Państwa oczekiwania" chyba zmienię w przyszłości

Po drugie, "Panie", miło, że kilka się podobało, na temat gustów się nie dyskutuje.
    "Porażką" było by niedoświetlenie na wciąż słabnących bromosrebrowych materiałach ISO 400.
    Mozna było tego dokonać w latach 90-tych.

Ogólnie 1,2,3 Masz wiele racji, możesz mieć swoje zdanie i oraz, jak McGywer pisał, z czym obaj się zgadzamy " mieści się w granicach krytyki"
    Jednak poniżej:
    Mam nadzieję, że nie przekroczyłem granic krytyki, ale należało się.
    Nie przekroczyłeś granic ( jak wyżej ) i konstruktywna krytyka i zdanie i gust indywidualny.
    ale w związku z:
    Przepraszam - ja kompaktem za 300 zł zrobiłbym porównywalne zdjęcia, jeśli nie lepsze...
    1. Zapewniam, że "kopaktem", zwanym potocznie przez fotolaborantów "małpą", ze względu na krórtki zasięg lampy efekt był by znacznie gorszy a nie lepszy.

2. Upraszam się o prezentacje przykładowego efektu, który opisujesz.

Na "dobry" początek, dzieło innego sprzętu, niż zwanego przez Ciebie kompaktu:
    http://foto.recenzja.pl/ekran.php?pic_id=102042