Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Wybór obiektywu spacerowego

wd
    Guest

Domyślnie Wybór obiektywu spacerowego

Witam,

Starałem się wyszukać na forum, bo sądziłem, że takich tematów mogło być sporo, ale jakoś nic nie znalazłem (no, powiedzmy niewiele).

Postaram się w miarę krótko przedstawić sprawę.
    Jestem amatorem (totalnym ), mam 350D + kit + sigma 70-300. Chciałbym kupić sobie obiektyw tzw. spacerowy, bo denerwuje mnie przekładanie obiektywów zależnie od sytuacji. Rozważam 3 obiektywy:
    1. Canon EF-S 18-200 mm f/3.5-5.6 IS
    2. Canon EF 28-135 mm f/3.5-5.6 IS USM
    3. Sigma 18-200 mm f/3.5-6.3 DC OS
    Moje preferencje w tej kolejności co podałem.
    Do tego ew. Tamron 18-200 lub 18-250.

Na początek pytanie laickie, ale nigdy nie jestem pewien: czy EF będzie współpracował z 350D? Zawsze mi się plącze jak to jest z tą pełną i niepełną klatką

A teraz kilka próśb:
    Jeśli ktoś z forumowiczów posiada/posiadał ww. obiektywy, czy mógłbym prosić o wrzucenie na jakiś serwer zdjęć wykonanych tymi obiektywami? Proszę zwrócić uwagę, że 18-200 Canona i Sigmy to te nowsze modele ze stabilizacją.

Wdzięczny będę również za wskazanie zdjęć z tych obiektywów gdzieś w sieci. Oczywiście chodzi mi o "real photo" pełnowymiarowe a nie o zdjęcia reklamowe.
    Szukałem już w Googlach, ale znalazłem jak na razie tylko photozone.de (Sigma, bo Canona 18-200 akurat nie ma).

Czy można gdzieś pożyczyć na próbę obiektywy Canona? Bo wiem, że w przypadku Sigmy jest taka możliwość i pewnie z niej skorzystam.

Podsumowując:
    Szukam:
    • pełnowymiarowych zdjęć zrobionych ww. obiektywami, szczególnie przy skrajnych ogniskowych (coś pośredniego mile widziane).
    • opinii od użytkowników

Nie szukam:
    porad, żebym sobie kupił "elkę" czy jakikolwiek inny obiektyw wyższej klasy, bo mnie na to nie stać (chwilowo mam nadzieję )

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Świdnik

Domyślnie

Witam.