2 mi się podoba. Może zabrzmi to paradoksalnie, ale sprawia wrażenie dynamicznego.
W 1 lampa po prawej jest IMHO nie do zaakceptowania. Wali po oczach i razi, jak prawdziwa. Ja bym przekadrował. I "przygasił" latarenkę nad wejściem
W 3 lampa po prawej też razi, choć dużo mniej, a w dodatku (podkreślam, że to moje odczucia) nadaje sztuczności temu urokliwemu miejscu.
R6 + S17-35 + 24-70/2.8 + 50/1.8 + 85/1.8 + 70-200/2.8
Ex Sony a6500, 70D, 40D, 30D
nieee...ten hdr nie podoba mi się zupełnie
Tzn. tak teoria mówio praktykę mnie nie pytajcie;p
TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się
5, 6 - fajne kolorki
2 fajne, ale leci w lewo, poprostuj.
5 i 6 - miałeś fantastyczne światło i tak, jak 5 się jeszcze kompozycyjnie broni, to 6 skopałeś zupełnie. Staraj się nie ciąć drzew ani wzdłuż (prawa strona kadru) ani w poprzek (lewa). Zawsze myśl o malarstwie i o znanych obrazach jak kadrujesz - czy któryś z malarzy namalowałby taki obraz? No i koniecznie poczytaj o kompozycji, masz wrażliwość - szkoda zdjęć i okazji których nie wykorzystasz bez tej wiedzy.
Kolejne letnie
9
R6 + S17-35 + 24-70/2.8 + 50/1.8 + 85/1.8 + 70-200/2.8
Ex Sony a6500, 70D, 40D, 30D
Jak dla mnie to 5,7 i 9 najlepsze.
Czym staram się robić zdjęcia - szczegóły tutaj.
2 ma fajny klimat, 7-kosmiczne zdjęcie
9 swietne :-) udalo ci sie nareszcie zachowac naturalnosc. Oby tak dalej.