Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Wątek: Podroze ze sprzetem w samolocie

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    Ale jakos dalu mu sie wytlumaczyc ze to nic groznego czy musiales rozkrecac ?
    Wystarczyło że wyjąłem z oryginalnego woreczka ale spięty był przez chwilę

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    48
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    BTW przypomnialo mi sie jedno, raz jak lecialem i robilem zdjecia z lotu ptaka, poprosili mnie o schowanie aparatu "bo cyfrowki sa niebezpieczne dla urzadzen elektronicznych", no po prostu myslalem ze padne ze smiechu
    To czy są czy nie są niebezpieczne jest malo ważne. Jeśli regulamin tego zabrania, to masz wybór: stosować się do niego, albo nie lecieć.

    Aczkolwiek z tego co pamiętam ostatni "teatrzyk" w samolocie, to chyba było powiedziane, że używanie urządzeń elektronicznych jest zabronione tylko w czasie startu/lądowania. Ale może to zależy od linii. Następnym razem słuchaj co mówią przy starcie i zastosuj się

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Polaco
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    46
    Posty
    1 135

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez muflon
    Aczkolwiek z tego co pamiętam ostatni "teatrzyk" w samolocie, to chyba było powiedziane, że używanie urządzeń elektronicznych jest zabronione tylko w czasie startu/lądowania. Ale może to zależy od linii. Następnym razem słuchaj co mówią przy starcie i zastosuj się
    No i wlasnie sie zastosowalem, bylo mowione ze tylko przy starcie/ladowaniu, a wtedy bylem w polowie lotu. W kolejnych lotach jak pytalem czy mozna robic zdjecia cyfrowka podczas lotu to sie na mnie patrzyli jak na kosmite. Mozna wg. Lufthansa, Alitalia (byle nie nad gorami), itp

    Kamila, to bylo w Alitalia.
    Canon 20D + kit, Tamron 28-75 F/2.8, Canon 70-200 F/4, w planach cala reszta
    Troche moich knotow

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    48
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    No i wlasnie sie zastosowalem, bylo mowione ze tylko przy starcie/ladowaniu, a wtedy bylem w polowie lotu.
    No to trzeba grzecznie, uprzejmie i z usmiechem powiedzieć to pani stewardessie. Myślę, że w razie czego byłbyś kryty.

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    Alitalia (byle nie nad gorami)
    Hemm? A co to za koncepcja z tymi górami?

  5. #5
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Berlin
    Wiek
    45
    Posty
    74

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    BTW przypomnialo mi sie jedno, raz jak lecialem i robilem zdjecia z lotu ptaka, poprosili mnie o schowanie aparatu "bo cyfrowki sa niebezpieczne dla urzadzen elektronicznych", no po prostu myslalem ze padne ze smiechu
    Jakie linie to były?

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Zawsze wszystko latalo ze spzetu foto ze mna, w bagazu podrecznym. Negatywow tylko do bagazu nie wsadzalem i trzymalem przy sobie w kurtce. Przy przechodzeniu przez bramke z wykrywaczem metali wyjmowalem negatywy z kieszeni wraz z kluczami, mobilem i portfelem i wkladalem to zwykle do jakiegos koszyka do ewentualnego obadania recznego. Klisze nie szly wiec przez przeswietlarke.
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    I jeszcze jedno. Od czasu do czasu straznicy lotniskowi pytaja sie mnie czy mam cos przy sobie niebezpiecznego. Zwykle odpowiadam, ze karty kredytowe. Straznicy zwykle sie wowczas usmiechaja. Raz tylko jak lecialem z kolega, to na kontroli jak straznik zapytal sie - zupelnie na powaznie - dlaczego karty kredytowe sa niebezpieczne to kolega (co to rozne sztuki walki trenuje, a nawet szkolenia dla Gromu bodajze prowadzil) wyjasnil straznikowi, ze karta kredytowa o lekko zaostrzonej krawedzi gardlo mozna podciac + jakas historyjka o olowkach zaostrzonych, ktorymi zabic ludzi mozna) i straznik bardzo sie zdenerwowal. Koledze rewizje osobista zrobili i nie bylo wesolo, choc wszystko dobrze sie skonczylo. Zalecam tez wiec brac pod uwage czynnik ludzki przy przelotach, tj. co dowcipniejszych kolegow, ktorzy np. mogliby uskutecznic opowiesc o mozliwosciach ubijania pilotow duzymi L-kami. ;-)
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Polaco
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    46
    Posty
    1 135

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pszczola
    Zalecam tez wiec brac pod uwage czynnik ludzki przy przelotach, tj. co dowcipniejszych kolegow, ktorzy np. mogliby uskutecznic opowiesc o mozliwosciach ubijania pilotow duzymi L-kami. ;-)
    Albo ze w tej duzej lufie mam maly granatnik, ale spoko, jest zabezpieczony
    Canon 20D + kit, Tamron 28-75 F/2.8, Canon 70-200 F/4, w planach cala reszta
    Troche moich knotow

  9. #9
    Początki nałogu Awatar b'Art
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Leszno
    Wiek
    53
    Posty
    370

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Polaco
    Albo ze w tej duzej lufie mam maly granatnik, ale spoko, jest zabezpieczony
    Polaco! Zależy dokąd lecisz. Jeśli w każdym kierunku oprócz wschodniego to jesteś "save". Przewieziesz i prześwietlisz wszystko bez problemu. Jeśli zaś na wschód - obejętnie czy bliski czy daleki, pamiętaj by wpisać sprzęt w deklarację po przybyciu do Rosji, Chin, Kazachstanu czy tam innych. Powód prosty - bez deklaracji wwozowej mogą Ci sprzętu nie wypuścić, a jeśli już to obłożą cłem wywozowym (sic!) lub władują karę - za niezgłoszenie.

    O numerach seryjnych nie wspominam - to powinna być 1 rzecz jaką zrobisz wpisując je gdziekolwiek, a szczególnie w deklaracje! Tyle samo startów i lądowań!
    _______________________________________________
    taaaaa... Fed, Zorka 5, Zuch Digital, Smena 16:9 ha!

  10. #10

    Domyślnie

    Limitem się tak bardzo nie przejmuj zazwyczaj miałem nadwagi 3-4 kg i nigdy nie było problemu. Poza tym możesz zawsze stanąć koło jakiejś pani co ma mały bagaż i powiesz że jesteście razem wtedy Ci zsumują.

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •