Wystarczyło że wyjąłem z oryginalnego woreczka ale spięty był przez chwilęZamieszczone przez Polaco
![]()
Wystarczyło że wyjąłem z oryginalnego woreczka ale spięty był przez chwilęZamieszczone przez Polaco
![]()
To czy są czy nie są niebezpieczne jest malo ważne. Jeśli regulamin tego zabrania, to masz wybór: stosować się do niego, albo nie lecieć.Zamieszczone przez Polaco
Aczkolwiek z tego co pamiętam ostatni "teatrzyk" w samolocie, to chyba było powiedziane, że używanie urządzeń elektronicznych jest zabronione tylko w czasie startu/lądowania. Ale może to zależy od linii. Następnym razem słuchaj co mówią przy starcie i zastosuj się![]()
No i wlasnie sie zastosowalem, bylo mowione ze tylko przy starcie/ladowaniu, a wtedy bylem w polowie lotu. W kolejnych lotach jak pytalem czy mozna robic zdjecia cyfrowka podczas lotu to sie na mnie patrzyli jak na kosmite. Mozna wg. Lufthansa, Alitalia (byle nie nad gorami), itpZamieszczone przez muflon
Kamila, to bylo w Alitalia.
No to trzeba grzecznie, uprzejmie i z usmiechem powiedzieć to pani stewardessie. Myślę, że w razie czego byłbyś kryty.Zamieszczone przez Polaco
Hemm? A co to za koncepcja z tymi górami?Zamieszczone przez Polaco
![]()
Jakie linie to były?Zamieszczone przez Polaco
Zawsze wszystko latalo ze spzetu foto ze mna, w bagazu podrecznym. Negatywow tylko do bagazu nie wsadzalem i trzymalem przy sobie w kurtce. Przy przechodzeniu przez bramke z wykrywaczem metali wyjmowalem negatywy z kieszeni wraz z kluczami, mobilem i portfelem i wkladalem to zwykle do jakiegos koszyka do ewentualnego obadania recznego. Klisze nie szly wiec przez przeswietlarke.
EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000
I jeszcze jedno. Od czasu do czasu straznicy lotniskowi pytaja sie mnie czy mam cos przy sobie niebezpiecznego. Zwykle odpowiadam, ze karty kredytowe. Straznicy zwykle sie wowczas usmiechaja. Raz tylko jak lecialem z kolega, to na kontroli jak straznik zapytal sie - zupelnie na powaznie - dlaczego karty kredytowe sa niebezpieczne to kolega (co to rozne sztuki walki trenuje, a nawet szkolenia dla Gromu bodajze prowadzil) wyjasnil straznikowi, ze karta kredytowa o lekko zaostrzonej krawedzi gardlo mozna podciac + jakas historyjka o olowkach zaostrzonych, ktorymi zabic ludzi mozna) i straznik bardzo sie zdenerwowal. Koledze rewizje osobista zrobili i nie bylo wesolo, choc wszystko dobrze sie skonczylo. Zalecam tez wiec brac pod uwage czynnik ludzki przy przelotach, tj. co dowcipniejszych kolegow, ktorzy np. mogliby uskutecznic opowiesc o mozliwosciach ubijania pilotow duzymi L-kami. ;-)
EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000
Albo ze w tej duzej lufie mam maly granatnik, ale spoko, jest zabezpieczonyZamieszczone przez Pszczola
![]()
Polaco! Zależy dokąd lecisz. Jeśli w każdym kierunku oprócz wschodniego to jesteś "save". Przewieziesz i prześwietlisz wszystko bez problemu. Jeśli zaś na wschód - obejętnie czy bliski czy daleki, pamiętaj by wpisać sprzęt w deklarację po przybyciu do Rosji, Chin, Kazachstanu czy tam innych. Powód prosty - bez deklaracji wwozowej mogą Ci sprzętu nie wypuścić, a jeśli już to obłożą cłem wywozowym (sic!) lub władują karę - za niezgłoszenie.Zamieszczone przez Polaco
O numerach seryjnych nie wspominam - to powinna być 1 rzecz jaką zrobisz wpisując je gdziekolwiek, a szczególnie w deklaracje! Tyle samo startów i lądowań!
_______________________________________________
taaaaa... Fed, Zorka 5, Zuch Digital, Smena 16:9ha!
Limitem się tak bardzo nie przejmuj zazwyczaj miałem nadwagi 3-4 kg i nigdy nie było problemu. Poza tym możesz zawsze stanąć koło jakiejś pani co ma mały bagaż i powiesz że jesteście razemwtedy Ci zsumują.