Cytat Zamieszczone przez VRx Zobacz posta
Chroni konsumenta, to dziwne?
nie, to nie to :-) dobrze że chroni!

Dziwi mnie to, jak można stwierdzić w poważnym akcie prawnym, że coś co się zepsuło, było juz niesprawne 6-mcy temu.

Cytat Zamieszczone przez VRx Zobacz posta
Tak jest, a nie "gdyby".
OK, nie kwestionuję.

Cytat Zamieszczone przez VRx Zobacz posta
Gwarancja nie jest obowiązkowa zgodnie z polskim prawem, a niezgodnośc z umową zawsze.
A co jeśli kupisz sprzęt od polskiego sprzedawcy i nie masz serwisu w PL, chcesz się bujać z wysyłką za granicę?
Nie kwestionując tego co jest, ja bym to jednak rozwiązał nieco inaczej :-)

Uważam, że jesli sprzęt jest objęty gwarancją i krajowym serwisem to nie powinno się mieszać sprzedawcy; natomiast dopiero w przypadku braku gwarancji/serwisu PL powienien odpowiadać sprzedawca.

Cytat Zamieszczone przez VRx Zobacz posta
Widzę kolego że jesteś zdecydowanym przeciwnikiem posiadania jakichkolwiek praw i przywilejów.
ależ skąd, tylko w świetle tego przepisu nie chciałbym być w skórze sprzedawców, gdyby klienci przynosili mi zepsute rzeczy po upływie pół roku, bo ustawodawca-jasnowidz mu powiedział, że były niesprawne już pół roku temu :-)