Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
Dziwi mnie to, jak można stwierdzić w poważnym akcie prawnym, że coś co się zepsuło, było juz niesprawne 6-mcy temu.
Istnieje w prawie coś takiego jak domniemanie, istnieje też coś takiego jak wada ukryta
Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby sprzedawca się bronił.

Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
Uważam, że jesli sprzęt jest objęty gwarancją i krajowym serwisem to nie powinno się mieszać sprzedawcy; natomiast dopiero w przypadku braku gwarancji/serwisu PL powienien odpowiadać sprzedawca.
Ale jakiś czas temu prawo zostało zmienione i gwarancja nie jest obowiązkowa, równie dobrze gwarant może dać 1 miesiąc gwarancji, uważasz że to by było fair? Uważasz że wtedy serwis w PL coś zmieni?

Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
ależ skąd, tylko w świetle tego przepisu nie chciałbym być w skórze sprzedawców, gdyby klienci przynosili mi zepsute rzeczy po upływie pół roku, bo ustawodawca-jasnowidz mu powiedział, że były niesprawne już pół roku temu :-)
A widzisz, a znajomość prawa daje pewną wiedzę. Nikt nie powiedział że to sprzedawca ma być pokrzywdzony w tej sytuacji :P

Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
Stary, jak bym miał żyć według wszelkich zasad, to bym nie jadł w piątki schabowego.
A widzisz, mnie to ryba co Ty tam jadasz w piątki. Chodziło mi o to, że jak byś znał ustawę to wiedziałbyś jak się bronić. Bo bronić się da, jak się wie przed czym :P