Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Zdjęcie grupowe - półmetek - jak błysnąć?

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Zdjęcie grupowe - półmetek - jak błysnąć?

Jako, że zostałem delegowany na fotografa na półmetku (taka studniówka dla drugich klas ogólniaka) i nie mam doświadczenia z błyskaniem w sporych otwartych przestrzeniach dużej ilości osób, to zapytam.

Czy najzwyklejszy błysk z 580ex z wysuniętym kartonikiem wystarczy do oświetlenia 40-70 osobowej grupy w niezbyt jasnym pomieszczeniu z bardzo wysokim sufitem i brakiem ścian na około? Inne warunki sprzętowe jakie jestem w stanie sobie zagwarantować to jedynie ISO 400 i światełko 2.8 z tamiego 17-50.

A może lepiej pofatygować się i pożyczyć od znajomych ze dwie lampki które wyzwolą się z fotoceli? (choć nie wiem jak wygląda praca na fotocelach w 550 i w ogóle w Canonie) Choć to raczej ostateczność, nie mam zwyczaju pożyczać sprzętu (tym bardziej fotograficznego) od kogokolwiek.

A, no i witam na forum ;-)
    Ostatnio edytowane przez malyglod ; 19-10-2008 o 17:06

Uzależniony Awatar iktorn92
    Miasto
    Jelenia Góra

Domyślnie

Żadna z lamp Canona nie posiada fotoceli...wiec sobie nie wyzwolisz...chyba, ze sie mylę to niech mnie ktos poprawi. Mysle ze samym wysunietym kartonikiem nie dasz rade objac takiej grupy osob.

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez iktorn92 Zobacz posta
    Żadna z lamp Canona nie posiada fotoceli
    Poważnie? Czego, jak czego, ale takich rzeczy nie spodziewałem się po tym systemie

Jeśli nie kartonik, to nie wiem.. Skarpeta? Stofen? Doświadczenie z błyskiem mam tylko jeśli rozmawiamy o odbijaniu od ścian/sufitu i to bez rozpraszaczy/wspomagaczy, a na tą chwilę nie mam sprzętu, żeby przetestować sprawę.

Pełne uzależnienie Awatar Slider

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez malyglod Zobacz posta
    Poważnie? jak czego, ale takich rzeczy nie spodziewałem się po tym systemie
    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta