Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Tamron 70-200 2.8 - problem

  1. #11
    Dopiero zaczyna Awatar Renia239
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    32

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Przecież Cichy nie jest Gwarantem..
    No niestety zmartwie Ciebie, na gruncie prawa polskiego Cichy jest gwarantem, chyba że wskaże kto takim gwarantem jest i dokona naprawy w jego imieniu lub wymieni na towar wolny od wad jeżeli w ciągu 14 dni gwarant go nie naprawi. W przypadku Tamrona naprawa w jakimś rozsądnym terminie jest niemożliwa (3-6 m-cy). Sądze, że kolega nie znajdzie serwisu który podejmie się naprawy "obiektywu" Tamron.
    Canon EOS 5D, Canon EOS 40D, Canon 50/1.4, Canon 85/1.8, Canon 70-200/2.8L, Canon 24-105L, Canon 17-40L,Tamron 28-75/2.8,580 EXII

  2. #12
    Początki nałogu Awatar Viqy
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Posty
    407

    Cool ?

    Cytat Zamieszczone przez Renia239 Zobacz posta
    W przypadku Tamrona naprawa w jakimś rozsądnym terminie jest niemożliwa (3-6 m-cy). Sądze, że kolega nie znajdzie serwisu który podejmie się naprawy "obiektywu" Tamron.
    Oczywiście że znajdzie, w autoryzowanym serwisie Tamrona w Polsce:
    http://www.foto-technika.pl/

  3. #13
    Dopiero zaczyna Awatar Renia239
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    32

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Viqy Zobacz posta
    Oczywiście że znajdzie, w autoryzowanym serwisie Tamrona w Polsce:
    http://www.foto-technika.pl/
    No to już rewelka. Zadzwonić, wysłać do Gdańska i czekać. Chyba, że sprzedawca(Cichy) wskaże inny sposób naprawy lub bliższy serwis realizujący gwarancje. Problem będzie, gdy sprzedawca kupił obiektyw w Niemczech i go tutaj dystrybułuje ponieważ, w tedy ważna jest tylko gwarancja sprzedawcy i autoryzowany serwis może jej nie realizować. Ale zadzwoń do serwisu i spytaj się o sposób realizacji gwarancji.
    Canon EOS 5D, Canon EOS 40D, Canon 50/1.4, Canon 85/1.8, Canon 70-200/2.8L, Canon 24-105L, Canon 17-40L,Tamron 28-75/2.8,580 EXII

  4. #14
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Gwarantem wskazanym w gwarancji jest dystrybutor, czyli Foto-Technika.
    Ostatnio edytowane przez gwozdzt ; 20-10-2008 o 07:55 Powód: regulamin pkt 6.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  5. #15
    arszenik
    Guest

    Domyślnie

    Witam,

    NIe moglem pisac bo zanim dostalem maila z aktywacja to troche minelo.

    Wiec tak, smieszna sprawa z tym obiektywem ale ok. Rozmawialem z foto-technika bezposrednio z serwisantem w serwisie. Powiedzieli ze raczej nie ma problemu z naprawą, podali mi 2 lub 3 mozliwe przyczyny czemu sie tak moze dziac i moga to naprawic od reki (z czesci ktore maja)... Mam nadzieje ze cala procedura nie bedzie trwac dluzej niz 2-3 tygodnie. NAjgorsze jest to ze niemozna bezposrednio wyslac szkla do serwisu z papierami zeby bylo szybciej, tylko pierw trzeba wyslac do sprzedawcy? dystrybutora? (a dopiero od niego to idzie do serwisu) czy jakos tak... (zapomnialem ) bo formalnosci musi sie stać zadość...

    Zobaczymy co bedzie, gwarancja niby jest zaznaczona 24 miesiace... na kwitku gwarancyjnym podbitym przez sprzedawce

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    52
    Posty
    5 780

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arszenik Zobacz posta
    NAjgorsze jest to ze niemozna bezposrednio wyslac szkla do serwisu z papierami zeby bylo szybciej, tylko pierw trzeba wyslac do sprzedawcy? dystrybutora? (a dopiero od niego to idzie do serwisu) czy jakos tak... (zapomnialem ) bo formalnosci musi sie stać zadość...
    dziwne, bo na stronie internetowej twierdzą coś zgoła innego:
    http://www.foto-technika.pl/?/content/czytaj/serwis

    "Za dostarczenie reklamowanego produktu do siedziby firmy Foto-Technika znajdującej się w Gdańsku przy ulicy Ks. Robaka 63c odpowiada klient .
    Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia wysyłanego produktu oraz umieszczenia informacji kontaktowych takich jak adres zwrotny, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (jeśli posiada). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie transportu."
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

  7. #17
    arszenik
    Guest

    Domyślnie

    to sie wszystko zgadza w takim razie, moze chodziło o to ze zanim trafi do serwisu to pierw musza go sprawdzic, sprawdzic papierki, rachunek, gwarancje takie tam duperele i to trwa dzień może dwa... zanim wpadnie do serwisu... biurokracja...

    a to ze wysyłka na moj koszt to oczywiste choc nie cieszy mnie to... wraca na ich.

  8. #18

    Domyślnie

    Dobrze wiedzieć, że mamy serwis tamrona w polsce bo juz w paru postach na forum mnie straszyli

    pozdrawiam i zycze udanego serwisu.
    www.fotoadam.eu
    FF | 40D | s 50 1.4 | ef 24-105L 4IS | 2x430ex | 550R |

  9. #19
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Renia239 Zobacz posta
    No to już rewelka. Zadzwonić, wysłać do Gdańska i czekać. Chyba, że sprzedawca(Cichy) wskaże inny sposób naprawy lub bliższy serwis realizujący gwarancje. Problem będzie, gdy sprzedawca kupił obiektyw w Niemczech i go tutaj dystrybułuje ponieważ, w tedy ważna jest tylko gwarancja sprzedawcy i autoryzowany serwis może jej nie realizować. Ale zadzwoń do serwisu i spytaj się o sposób realizacji gwarancji.


    Z tego co ja się orientuję, to na terenie PL jak i DE jest obowiązek wydawania gwarancji europejskiej tzn takiej, która jest honorowana na terenie całej UE. Nawet jeżeli ktoś by miał szkło kupione w niemczech z podbitą gwarancją w ich sklepie to foto-technika musi przyjąć obiektyw na gwarancji europejskiej. Prawdopodobnie to tylko teoria i w praktyce to wygląda nieco inaczej, co nie zmienia jednak faktu, że tak powinno być - zgodnie z prawem.

  10. #20
    Uzależniony Awatar Wats0n
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Posen Bloody Posen
    Wiek
    43
    Posty
    996

    Domyślnie

    Ciekawscy mogą przekopać archiwum forum - Foto-Technika swego czasu bardzo kreatywnie interpretowała zapisy gwarancji. Teraz ponoć jest lepiej.
    Tako rzecze Watson.
    There are no stupid questions, just stupid people.
    Wątek galeryjny na CB/Portrety@CB/Meksyk@CB/Sport@CB //Galeria przejściowa

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •