Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 61

Wątek: Zakup Canona 450D - prośba o poradę :)

Dopiero zaczyna Awatar Arashi
    Miasto
    Röttenbach

Domyślnie Zakup Canona 450D - prośba o poradę :)

Potrzebuję waszej pomocy w wyborze zakupionego zestawu fotograficznego, nie chcę się naciąć, a w aparatach jestem laikiem więc pytam mądrzejszych i mam nadzieję że naprowadzicie mnie na to co warte jest kupienia.
    Do rzeczy: w chwili obecnej posiadam canona S5 IS chcę wymienić go na pierwszą w życiu lustrzankę wybór padł na Canona 450D i tutaj zaczynają się schody, wiem że w zestawie jest taniej, lecz wiem także że tanio dość często znaczy gorzej, także wyłapałam trzy aukcje allegro które mnie zainteresowały :

1. http://www.allegro.pl/item450345330_...250_mm_is.html

2. http://www.allegro.pl/item452539584_...kces_fvat.html

3. http://www.allegro.pl/item453715545_..._5obiekty.html

Bardzo proszę o radę czy nie są to żadne ściemy, a sprzęt /obiektywy/ warte są zakupu, i który z was zestaw jest na prawdę wart zainteresowania.

Pozdrawiam
    I z góry dziękuję.
    Justyna
    EOS 550D + 18-135IS signature sponsored by Slider

Jeśli skupisz się na tym co złe, zabraknie miejsca na to co dobre ...

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Na pewno unikaj ostatniego zestawu - tej amerykańskiej składanki

Po pierwsze aparat z USA (gwarancja itd.), po drugie brak szerokiego kąta. A ten konwerter szerokokątny to już jakieś kuriozum.

Bywalec Awatar My Nick
    Miasto
    Olsztyn

Domyślnie

Jeśli koniecznie z tych zestawów to chyba pierwszy. Ale może lepiej body i jakis jeden lepsiejszy obiektyw, albo taki którym potestujesz co chcesz.
    Canon EOS 400D Canon 17-55 f2,8 IS USM Canon 70-200 f2,8

Bywalec
    Miasto
    Białystok

Domyślnie

ja nie dawno wlasnie spzredalem tez hybryde i kupilem 450d.
    Z tych zestawow poelcam pierwszy - dosc dobre obiektywy i ze stabilizacja. Ale cos ta cena taka niska