Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Pokaż wyniki od 71 do 73 z 73

Wątek: kończenie aukcji przed czasem

  1. #71
    Bywalec Awatar wlodal
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Polska Skierniewice
    Posty
    198

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maczkus Zobacz posta
    A jak sprawdzić czy kupujący zapłacił?
    Czy nie znasz takiej formy transakcji jak przesyłka za pobraniem ?. Jest nawet - w poczcie polskiej - z opcją sprawdzenia !!. Co Ty chcesz sprawdzać ?. Sprawdzeniem jest zadeklarowana gotowość kupna i umowa cywilno - prawna kupna - sprzedaży , jaką jest akt zakończenia licytacji określoną kwotą . Sposób dostarczenia jest rzeczą umowną , którą powinno się uzgadniać przed wzięciem udziału w licytacji . Jeśli warunki zostały ustalone , to tak jak kwota do zapłaty , obowiązują obydwie strony . Nawet uzgodnienia telef. powinno się wg mnie potwierdzać w formie email . Unika się wtedy późniejszych nieprozumień .

    Ale odbiegliśmy od tematu . Każde odwołanie czy zamnięcie aukcji powinno się rozpatrywać indywidulnie . Nikt nie zna ani sprzedającego , ani jego sytuacji osobistej . Wiele rzeczy może decydować o powzięciu takiej decyzji . Dlatego ciągnięcie tego tematu to spływ nieznaną rzeką . Widać temat - wodę - i tylko nie wiadomo dokąd ona zmierza . Pozdr. canonierów .
    Mało umiejętności - dużo zacięcia .

  2. #72
    Bywalec Awatar maczkus
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    138

    Domyślnie

    Nie denerwuj się tak piseku

    Ja pytałem odnośnie wspomnianego systemu eBaya. Jak to zautomatyzować? Tzn. jak system ma rozpoznać, że dany użyszkodnik zapłacił czy nie? Bo przecież można wykonać*kilkadziesiąt dobrych transakcji a potem lecieć w ch..ja i system nie pozwoli wystawić negatywa.

  3. #73
    Bywalec Awatar wlodal
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Polska Skierniewice
    Posty
    198

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maczkus Zobacz posta
    Nie denerwuj się tak piseku

    Ja pytałem odnośnie wspomnianego systemu eBaya. Jak to zautomatyzować? Tzn. jak system ma rozpoznać, że dany użyszkodnik zapłacił czy nie? Bo przecież można wykonać*kilkadziesiąt dobrych transakcji a potem lecieć w ch..ja i system nie pozwoli wystawić negatywa.
    Odczep się od mojego wielorasowego jamniczka .

    Samo wypracowanie metod wystawiania komentarzy to nie jest problem . Problemem , tak jak zawsze w podobnych przypadkach , jest przestrzeganie wypracowanych i przyjętych norm . Zautomatyzowanie systemu komentarzy byłoby dla mnie kolejnym błędem . Biorąc pod uwagę np. 100 kolejnych komentarzy negatywnych w jakiejś kategorii , może okazać się , że tylko 20% dałoby się zautomatyzowć . Wszystkie pozostałe wymagałyby indywidalnego rozpatrzenia . Allegro nie jest jednak portalem , który zbytnio dba o te sprawy i bardzo rzadko udziela "pomocy" osobom pokrzywdzonym negami .

    Nie bardzo rozumię , dlaczego tak Ci zależy na ustaleniu czy kupujacy zapłacił czy nie . Istotną też jest sprawa czy srzedający wysłał sprzęt zgodny z opisem czy nie lub czy wogóle go wysłał .

    Zaraz ktoś nas ochrzani - ja kończę ten odprysk tematu .
    Mało umiejętności - dużo zacięcia .

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •