Strona 464 z 608 PierwszyPierwszy ... 364414454462463464465466474514564 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4 631 do 4 640 z 6075

Wątek: Co nowego u Canona? [Plotki]

  1. #4631
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez polm Zobacz posta
    Co do AF, to nie mam sigmy 50 1.4 ale mam C 50 1.4 i używam bocznych na nim. Oczywiście centralny jest dużo lepszy, ale boczne też działają.
    w Sigmie tez dzialaja. ale od "dzialaja" do "dzialaja tak, ze mozna na nich polegac" jeszcze dluuuga droga.

    Cytat Zamieszczone przez polm Zobacz posta
    Dla mnie servo AF w 5d dla małych i szybkich obiektów jest słaby zarówno na centralnym jak i bocznych, albo ja mam szkła do bani.
    ja tez takie mam

    Cytat Zamieszczone przez polm Zobacz posta
    Mimo wszystkich tych wad AF, aparat się Canonowi dobrze sprzedaje. Dlatego sądzę, że w mkIII dadzą AF z 40/50d, a nie taki jak w 7D.
    nie mam watpliwosci, ze to nie bedzie 7D. mam tez nadzieje, ze to nie bedzie ten sam co w mkI/mkII, ale znajac historie Canona nie zakladalbym sie o wiecej niz 5 EUR
    www albo tez flickr

  2. #4632
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    nie mam watpliwosci, ze to nie bedzie 7D. mam tez nadzieje, ze to nie bedzie ten sam co w mkI/mkII, ale znajac historie Canona nie zakladalbym sie o wiecej niz 5 EUR
    Ja też bym zbyt dużo nie ryzykował w tej materii .

    Te parametry brzmią na pozór wiarygodnie ale mam wrażenie, że Canon pozycjonuje 5D jako "prime" w kwestii video wiec nie podejrzewam żeby wsadzili do niego ten sam silnik do obróbki co w starym.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #4633
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    w kwestii video wiec nie podejrzewam żeby wsadzili do niego ten sam silnik do obróbki co w starym.
    Pytanie za 100 pktów z punktu widzenia targetu: kto i kiedy zapoda video w raw?
    D3s np. w "zukato shootut rozwala (low light) 5D2, ale narzekają na zsiekany szumami na maxa niebieski, poza tym kolorkom z D3s daleko do tych z 1D4, 7D (wg. Hollyguru's najlepszych w VDSLR).
    the silence is deafening

  4. #4634
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Ja stawiam na 1Ds4

  5. #4635

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Pytanie za 100 pktów z punktu widzenia targetu: kto i kiedy zapoda video w raw?
    Wtedy, gdy ktoś wyprodukuje tanią kartę pamięci o pojemności 1 TB, pozwalającą na zapis przynajmniej 10 minut takie materiału wideo
    nowa strona | www.epicure.pl | polub moje zdjęcia | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu

  6. #4636
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Po co? Wystarczy zgrywać po kablu na databank bezpośrednio..

  7. #4637

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Pytanie za 100 pktów z punktu widzenia targetu: kto i kiedy zapoda video w raw?
    scarlet, jezeli wierzyc tym belkotom od RED. canon i inne japonskie firmy jeszcze dlugo nie dzadza RAW video w consumer cameras. Ja bym sie cieszyl jakby canon do 5D3 dal ten ich nowy codec i 4:2:2 albo co jest jedyna logiczna opcja dla tych HDSLRs to dac pelne HDMI out. nawet 8bit moze byc. Bez tego HDSLRs szybko sie znudza zwlaszcza jak sony i inne firmy pojda w stone Panasonica AF100 ktory wyglada bardzo dobrze jednak cenowo to i tak oplaca sie kupowac RED One.

  8. #4638
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MastaMarek Zobacz posta
    scarlet, jezeli wierzyc tym belkotom od RED. canon i inne japonskie firmy jeszcze dlugo nie dzadza RAW video w consumer cameras. Ja bym sie cieszyl jakby canon do 5D3 dal ten ich nowy codec i 4:2:2 albo co jest jedyna logiczna opcja dla tych HDSLRs to dac pelne HDMI out. nawet 8bit moze byc. Bez tego HDSLRs szybko sie znudza zwlaszcza jak sony i inne firmy pojda w stone Panasonica AF100 ktory wyglada bardzo dobrze jednak cenowo to i tak oplaca sie kupowac RED One.
    Nie muszą dawać tego w 5D3, jest miejsce na nową puszkę - droga i wypasiona puszkę video - raw w 5D3 ośmieszyłby Canona (w oczach marketingowców innych firm) i byłby - za $2900 - lifetime deal dla Hollywood'ów.
    Skoro podniecają się pro kamerkami m/43 Panasa, znaczy się jest miejsce na $5-8k video killera.

    5D3 - jak dadzą ten kodek i 120p, nawet w 720p a w zasadzie to nic nie muszą i tak się sprzeda. Wpieprzą tylko więcej MPx by nowe szkła kupić. Ile MPx? Tyle, ile jeszcze 24-105 udźwignie na f/4
    the silence is deafening

  9. #4639
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Pytanie za 100 pktów z punktu widzenia targetu: kto i kiedy zapoda video w raw?
    Kwestia magistrali i kwestia procka do obróbki - czyli odpowiedź tkwi czy digic V może - to wiedzą tylko w Tokio . No i jeszcze nośnik nie wiem czy Canon w puszce jakby nie było amatorskiej zdecydują się na rozwiązanie - użytkowniku "radź se sam". Raczej wątpię.
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    D3s np. w "zukato shootut rozwala (low light) 5D2, ale narzekają na zsiekany szumami na maxa niebieski, poza tym kolorkom z D3s daleko do tych z 1D4, 7D (wg. Hollyguru's najlepszych w VDSLR).
    Z tego co mówią moi koledzy filmowcy to Nikon nie jest przez nikogo brany poważnie w tym targecie więc chyba ich osiągnięcia na tym polu nie są zbyt wielkie.
    Zupełnie inna kwestia to Panas.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    5D3 - jak dadzą ten kodek i 120p, nawet w 720p a w zasadzie to nic nie muszą i tak się sprzeda. Wpieprzą tylko więcej MPx by nowe szkła kupić. Ile MPx? Tyle, ile jeszcze 24-105 udźwignie na f/4
    A od czego udoskonalone sRaw-y z digic V .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  10. #4640
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Na CR video science fiction, generalnie nie ma sensu cytować specyfikacji kamer, bo target jakby zgoła inny niż ogólnie pojmowany canonbor
    Ceny: $6-8k i sensor aps-c. Full HD/wypas

    i Yamato prototype: 20EV, czyste 6000, raw 4K i $20k.

    Co tu dużo mówić: każdy szanujący się videomaniak klęka na kolana i wali głową o beton przed obrazkiem Sony (patrz SAR; 17 list.) i RED.

    Jest Sony, jest impreza i chipsów nawet nie trzeba mielić

    Aha, kiedyś dla bogatych inaczej mają rzucić ochłap: technologia Yamato "w aps-c".

    A teraz waky waky i powrót do rebela fullHD 20 fps
    the silence is deafening

Strona 464 z 608 PierwszyPierwszy ... 364414454462463464465466474514564 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •