Proszę o opinie na temat tego sprzętu... mam okazję go zakupić ,a jestem początkującym amatorem fotografii... chciałbym poprostu wiedzieć jak najwięcej o tym sprzęcie... interesują mnie głównie zdjęcia ,,industrialne" miasto nocą i światła miasta...
Proszę o opinie na temat tego sprzętu... mam okazję go zakupić ,a jestem początkującym amatorem fotografii... chciałbym poprostu wiedzieć jak najwięcej o tym sprzęcie... interesują mnie głównie zdjęcia ,,industrialne" miasto nocą i światła miasta...
Nie kupowac w ciemno!
koniecznie przed zakupem zobaczyć lamelki migawki czy nie ma na nich mazistych śladów (jakby smar), a nawet jeśli nie bedzie to przestrzelić kilkanaście razy bez kliszy i sprawdzić czy się coś na migawce nie pojawia.
Jeśli coś takiego bedzie, to jest do wymiany migawka.
o aparacie trochę tu:
http://www.mir.com.my/rb/photography.../630/index.htm
http://eosdoc.com/manuals/body/630/
Potwierdzam wszystko o migawce - sam mam 650.
Sam aparat bardzo zacny, aczkolwiek antyczny - nie będzie działał m.in. z nowymi lampami z serii EX (albo będzie działał tylko w trybie manualnym). Ma raczej mało bajerów, ale poza tym smarem, jest prawie niezniszczalny.
będzie działać w M oraz TTL, nie będzie tylko E-TTL.
Na razie wszystkie EX są kompatybilne wstecz i bez problemu działają z kliszakami w TTL,
natomiast to o czym myślisz (manual only) to zjawisko charakterystyczne dla połączenia EZ z dSLR, bo wyrżnęli sensory TTL_flash z korpusów cyfrowych, ponieważ jakoby światło nie ten teges odbija się od matrycy (tylko dziwne, że Pentax jakoś sobie z tym poradził).
Chyba masz rację, pomieszało mi sięUzupełnię jednak, że niektóre EZ-y z niektórymi dSLRami w ogóle nie działają - np. 300ez z 300d.
A jeśli chodzi o podłączenie odwrotne to z ciekawości wieczorem sobie sprawdzę.
witam
eos 630 ma dość archaiczny auto fokus, w motywach nocnych może się nie sprawdzać
jego mocną stroną jest pancerna budowa, prostota obsługi i dobra matówka/wizjer