Miałem okazję robić reportaż ślubny pracując na 24-105 mm L w połączeniu z 5D Mark II. Myślę, że gorzej być już nie może. Pamiętam, że próbowałem w ciemnej sali weselnej sfotografować cokolwiek, a nie dysponowałem lampą ze wspomaganiem AF tylko starą 430EZ w manualu. Skończyło się na tym, że reportaż w ciemnej sali robił kolega, a ja siedziałem i rwałem włosy z głowy. Jestem pewien, że tak źle na pewno nie będzie. Szkło jest niezwykle jasne, ma precyzyjny choć rzeczywiście wolniejszy AF. Mark III powinien bez problemu trafiać w "ciemnościach", choćby z 600EX-RT, którą kupiłem więc na chwilę obecną planuję zakup 85L, tak jak Ty s1nn3r. Zakochałem się w obrazku tego szkła i nie potrafię wybić go sobie z głowy. 35L byłby podstawowym szkłem tak jak u Ciebie, 135L do pojedynczych portretów np. gości, a 85'tka gdzieś pomiędzy + plener. Taki mam bynajmniej plan.