Taaaaa... za to zaje$%#@!^ czerwono. Paskudnie, źle, do d...
Kolory skóry ludzi rasy białej mają proporcje:
R = 100% czyli cokolwiek np. 154
G = R * 0.81 czyli -(minus) 19% podatku (liniowego

) np. 125
B = G * 0,81 czyli - minus 19 % podatku np. 101
czyli np. RGB 154,125,101 albo np. 213,172,139 są zbliżone do poprawnych. niewielkie korekty w górę lub w dół dla poszczególnych składowych RGB są OK.
Na krzywych wysamplować punkt na skórze mając otwarte curvesy (trzymając ctrl shift). Potem poprawić krzywe (outputy poszczególnych składowych) zgodnie z powyższą zasadą "podatkową".
Opis jak poprwaiać na krzywych jest tutaj:
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=19818
Potem jeszcze maska odkrywająca TYLKO skórę - tak, żeby nie zmieniać reszty kolorów (te drzewa rzeczywiście świecą w jednym z przykładów powyżej). I to by było na tyle.
EDIT: Jest jeszcze zasada "drukarska" dla CMYKa:
Magenta = Cyan * 3
Yellow = Magenta - 5 do -10