jeśli masz możliwość wymienić, to może warto, na przyszłość przy sprzedaży może się przydać, chyba że to związek na wieki![]()
jeśli masz możliwość wymienić, to może warto, na przyszłość przy sprzedaży może się przydać, chyba że to związek na wieki![]()
tego lepiej nie zakładac, już miałem to szkło, niestety musielismy się rozstać na kilka miesięcy jednak zauroczyło mnie, podobnie jak 35, więc jest z powrotem.
w 1d3 musialem ustawic na +20.. w 40d i 5dmkI trafia mi w punkt i cale szczescie bo tam mikroregulacji nie ma.. wychodzi na to ze to 1d ma jakies "ale" z tym jednym szklem bo z innymi trafia w punkt bez MR..
olej to i rob zdjecia - ja wlasnie jestem na dlugim weekencie i nie moge uwierzyc w to co to szklo wyczynia :-D .. w tym miejscu jescze raz wielkie dzieki dla Nowarta:-D
Nie Ty jeden. Miałem identyczną przypadłość właśnie z tym szkłem i 1Dmk3 (pozostałe żyleta, a tutaj +20) Skończyło się na dwukrotnej kalibracji przez Żytnią, z zastrzeżeniem aby regulacja dotyczyła tylko tego body i tego szkła. (pozostałe body bez zarzuty min. z 5dmk2)
W ogóle mam teorię, że 1Dmk3 słabo sobie radzi z jasnymi szerokimi stałkami, za to perfekcyjnie z zoomami i teleobiektywami. Ja do końca nie ufam mikroregulacji w body, bo w przypadku 1Dmk3 nie trzymała ona ustawień przy różnych odległościach od obiektu (np na 1-3 m. ok, ale na 40 m już nie etc). Całe szczęście Żytnia sobie z tym poradziła.
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams