Cytat Zamieszczone przez espe Zobacz posta
coż za pokrętna logika... totalnie bez sensu.
Wręcz przeciwnie. Jest to bardzo logiczne i trafne podsumowanie podłoża narzekań wielu polskich użytkowników systemu Canona.

Cytat Zamieszczone przez espe Zobacz posta
Bez wzgledu na to czy zarabiasz 1000 czy 100.000 PLN kupujac obiektyw takiej klasy jak 24L masz prawo (a moim zdaniem zwyczajnie powinieneś) wymagac od producenta aby działał jak nalezy. Kropka.
U kogoś, kto odkładał na ten obiektyw bardzo długo, może nastąpić przerost oczekiwań w stosunku do jego relacji cena = możliwości. Bo przecież trzeba czymś wytłumaczyć sens zakupu drogiego szkła, gdy fundusze na to zbytnio nie pozwalają.

Warto tu jednak dodać jeszcze jeden istotny aspekt, skoro mowa o zakupach w USA. Od wielu lat ściągam sprzęt zza wielkiej wody i jakoś ani razu nie zdarzyło mi się , by cokolwiek wymagało naprawy serwisowej. Natomiast, już niejeden raz czytałem smutne historie ludzi, którzy zapłacili za nowy, acz ewidentnie wybrakowany sprzęt, pchany cichcem z zagranicy na rodzimy rynek. Tak jakbyśmy byli jakimś śmietnikiem Europy.

I może tu należy upatrywać problemu, a nie w tym ile kto zarabia?