chodzilo mi o to, ze juz nie pierwszy raz slysze ze seria 1d ma problemy z jasnymi stalkami.. u mnie sie to potwierdzilo, tylko 1d strzelal takie fochy.. moze cos w tym jest ??
chodzilo mi o to, ze juz nie pierwszy raz slysze ze seria 1d ma problemy z jasnymi stalkami.. u mnie sie to potwierdzilo, tylko 1d strzelal takie fochy.. moze cos w tym jest ??
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Bo 24 juz przerysowuje i wtedy może być za ciasno dla 85mm.
Dokladnie sadze tak samo. 24mm jest o wiele bardziej kreatywne niz 35mm na FF.
Czyli jednym slowem Panowie 35 mm i jego legenda powoli odchodzi do lamusa a na jej miejsce wskakuje 24 mm i magia obrazka![]()
Canon FF
wymieniłem 35L na 24L i nigdy nie widziałem takich tabelek, nie dla każdego tabelki są decydujące co do zakupu
A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971
Nie zgadzam sie. 24 to szklo szerokie które przerysowuje Dzieki czemu można nim uzyskać bardzo ciekawe efekty jednak IMO 35 jest takie magiczne bo nie rozciąga, zachowuje się jak portretowki przez co uzyskujemy piękny klasyczny szeroki kat idealny do całych postaci z lekko rozmytym tłem. Ot tak to sobie tłumaczę![]()
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Zarowno 35 jak i 24 przerysowuja, gdyz sa to szerokie katy. A to, ze jeden mniej a drugi bardziej to wg mnie bez znaczenia. Opanowac robienie zdjec szerokim katem, to tez sztuka i wcale nie wszystkie zdjecia (jak wie sie jak robic) beda przerysowane. 24 daje wieksze pole do popisu i sluzy zupelnie do innych kadrow niz 85L - razem uzupelniaja sie swietnie. Tu szeroko a tam ciasno - dla mnei super kombinacja.