Cytat Zamieszczone przez Skopar Zobacz posta
Zanim sie zbytnio rozpędzicie w ochach i achach, śmiem przypomnieć że prawdziwe kamery mają wymienne obiektywy i duże sensory. Od bardzo, bardzo dawna. Na tle Arriflexów w formacie Super35 2880x2160 w 12bit RAWie i optyki do nich (od Zeissa po Angenieux) typu 1.3/14 do 1.3/150mm, 5d wypada tak jak powinien - jako aparat fotograficzny z możliwością kręcenia filmików. Nie zagrozi on również typowym powszechnie używanym reporterskim kamerom typu Canona XL1H# z trzema CCD 1/3" *3x1.7 Mpx i wymienna optyką
(...)
dobra, ale ile kosztuja te zabawki? i czy to jest cena do zaplacenia przez Kowalskiego, ktory po prostu chce sobie nakrecic swojego 3-letniego berbecia biegajacego po plazy?

5D to jest sprzet na polke semi-pro. jako aparat, bo funkcje krecenia trzeba rozpatrywac jako wartosc dodana. myslmy o tym jako o narzedziu dla Kowalskiego, wzglednie pomocy dla fotografa slubnego. profesjonalnej kamery filmowej to sie w tym nie doszukujmy