W promocji nówka za 1499 zł. www.fotoit.pl
W promocji nówka za 1499 zł. www.fotoit.pl
550D, EFS 18-55 II, EF 85/1.8 USM, Sonnar 3.5/135, Flektogon 2.8/20, Vario-Sonnar 4/80-200
Ale masz jakieś wsparcie dla tej teorii ?Zamieszczone przez Pio35
Tak, praktyczne
550D, EFS 18-55 II, EF 85/1.8 USM, Sonnar 3.5/135, Flektogon 2.8/20, Vario-Sonnar 4/80-200
Tak, ja mamZamieszczone przez Krzychu
Kopara mi ostatnio opadła jak zobaczyłem co popełniłem - zdjęcie szkłem 135/2 z przysłoną f/8. Aż sam sprawdziłem w exif czy to przypadkiem nie było f/2.8 -4!!!
Innymi słowymi rozmycie było nieziemskie jak na f/8. Następnie z tej samej sesji wrzuciłem zdjęcie przy f/2 i zrozumiałem, że tło na tamtym przy f/8 to było jednak ostre. W ogóle było
135/2 też zacne szkiełko. Przy dużych dziurach i odpowiednim ustawieniu, to tła na tych szkiełkach wychodzą czysto abstrakcyjnie
Ostatnio edytowane przez Pio35 ; 15-06-2005 o 13:57
550D, EFS 18-55 II, EF 85/1.8 USM, Sonnar 3.5/135, Flektogon 2.8/20, Vario-Sonnar 4/80-200
No, to jest oczywiste... Ja rozumiem że koledzy sugerują że przy tej samej ogniskowej i tej samej przysłonie, ich szkło rozmywa bardziej....Zamieszczone przez adamek
ja robiłem portrety 50 ale zpiętą do 20D , jak na mój gust ni całkiem spoko .
z portertu robiłem wydruki 30x45 ( musiałem pryszcze wyciskac bo sterczały z papieru )