Strona 20 z 28 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

  1. #191
    Dopiero zaczyna Awatar Janeq_2010
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Warsaw
    Posty
    19

    Domyślnie

    Witaj mxw,
    Dzięki za twoje 'wsparcie' i, co ważniejsze, za precyzyjne informacje.
    Bez tego "sukces", o którym piszę nie byłby możliwy.

    Otóż chcę powiedzieć forumowiczom, że z serwisem na żytniej można 'wygrać', co oznacza dostać super usługę i zadośćuczynienie za kłopoty i uciążliwości związane z jej uzyskaniem. Tylko, jak mówili starożytni Rzymianie: "servis pacem, parabellum" (jeśli dobrze pamiętam i cytuję).

    Mając opisane kłopoty i info wskazane przez mxw, odrzuciłem wykonanie naprawy z wynikłym brakiem 'klikania' i jeżdziłem osobiście do serwisu, żeby mi nie powiedzieli, że to ja coś popsułem. Całość rozmów prowadziłem via e-mail, ajeśli przez telefon, to pytałem z kim mówię i opisywałem do CIS. W kolejnym mailu uzyskałem potwierdzenie od kierownictwa, że było wymagane 'klejenie', zażądałem zwrotu wymontowanych 'moich' części i gdy już szykowałem mail z pytaniem, które to elementy były klejone (wraz z prośbą o ich wskazanie na fotkach uzyskanych dzięki mxw, sytuacja uległa zmianie.
    Otóż dostałem SMSa, że wszystko jest gotowe, pojechałem i 'kicha' nic nie było i nikt nie wiedział dlaczego.
    Na to wysmarowałem do kierownictwa długi mail z w miarę szczegółowym opisem całego ciągu zdarzeń i m.in. stwierdzeniem, że naprawa pokrętła trybów 'bez klikania', to jak naprawa ABSu poprzez wyjęcie bezpiecznika i kontrolki, i że jak można tak traktować sprzęt Canona (stary EOS 5, bo stary, ale jaki przecież dobry!), i że żądam rozliczenia doznanych szkód przy płaceniu. Podziałało!

    Ponieważ maile są tam rejestrowane, dostałem odp., że przepraszają, że aparat jest już gotów do odbioru, i że dostaję rekompensatę za poniesione kłopoty/szkody. Wysokość tej rekompensaty okazała się zadowalająca!!!

    Pojechałem więc po aparat (co to będzie?), no i tu "euforia"!:
    - wymienione poprawnie, aparat sprawny (nie poodrywali kabelków do lampy i sanek, przed czym ostrzegają fora)
    - klika i to leciutko, jak we współczesnych np 7D czy 5DII
    - oddali moje części i tu kolejna niespodzianka: oddali nawet kilka zwojów sprężynki dociskającej kulkę mechanizmu'klikania' (odcięcie tych kilku zwojów sugerują fora)
    Nie mogłem uwierzyć, po tym calym 'koszmarze', nagle zmiana jak z nocy na dzień.

    Moja rada ws Żytniej: wiedzieć o co chodzi, rozmawiać tylko na piśmie, odbierać i sprawdzać osobiście i "servis pacem, parabellum", działać jakbyście mieli iść do sądu. Nie ustąpić i żądać porządnej i kompetentnej usługi, a za kłopoty, zwody, uniki i partactwo żądać rekompensaty. Tylko tak uzdrowimy ten skąd-innąd całkiem porządny i po części wyszkolony serwis.
    mxw, raz jeszcze wielkie dzięki,
    Pozdr, JK
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    No tak, pisałem, że mogę źle zacytować, sorki,
    powinno być:
    "Si Vis Pacem Para Bellum"
    teraz już kończę...
    Ostatnio edytowane przez Janeq_2010 ; 27-05-2011 o 18:46 Powód: Automerged Doublepost

  2. #192

    Domyślnie 85 f/1.8 i czyszczenie ....

    Witam,
    Moja dobra passa z żytnią zakończyła się przy piątej w miarę udanej naprawie.
    Kiedy poprosiłem aby wyczyścili mi zabrudzenia pomiędzy soczewkami, serwisant całkowicie olał tema i odesłał bez najmniejszej ingerencji.
    Po rozmowie z niczego winnym konsulatantem doswiedziałm się że to przez pomyłkę, zasugerowano więc ponowne wysłanie do serwisu.
    Żałuję tylko że usilnie chciałem uzyskać odpowiedniej jakości usługę, bo dziś oto wróciła 85f/1.8 ale z dwóch pyłków zrobiło się 40-50. Są dosłownie pod każdą soczewką. Pomijam fakt że ktoś dał ciała na żytniej wysłał paczkę na mój koszt, ale jakość tej usługi zwaliła mnie z nóg.

    Nie wiem jak mam sformułować treść reklamacji, na reklamację, tak aby kolejna wysyłka zakończyła się sukcesem.

    Nie chciał bym następnym razem znaleźć w środku, jakichś "giftów" a zabawa w wysyłanie i czekanie robi się męcząca.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  3. #193
    Dopiero zaczyna Awatar Janeq_2010
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Warsaw
    Posty
    19

    Domyślnie

    Witam,
    No właśnie! A szkoda, bo szkło super.
    1. Przy oddawaniu dokładny opis (jeden pyłek) potwierdzony przez przyjmującego na piśmie.
    2. Natychmiastowe sprawdzenie jakości usługi na miejscu przy odbiorze. Jak źle, to opisać (był jeden pyłek jest 40) z potwierdzeniem 'recepcjonisty', nie odbierać, opisać w mailu (rejestrują maile i muszą odpowiedzieć) i twardo żądać pomniejszenia ceny usługi o koszty niepotrzebnego sprawdzania (tylko z uzasadnieniem, np. dojazd z Mińska Maz. = PLN 75).
    3. Wysyłanie i odsyłanie tylko działa na ich korzyść, bo klient się zmęczy.
    Życzę zdrowia, JK

  4. #194

    Domyślnie

    Najgorsze jest to że do warszawy mam 200km, i wyjazd w celu zostawieniu obiektywu raczej nie wchodzi w grę.
    Czy jest jakaś alternatywa dla tego serwisu, miejsce gdzie ludzie podchodzą z powagą do obowiązków?
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  5. #195

    Domyślnie

    Co nieco więcej informacjii.
    Starannie przygotowałem paczkę, dodałem obszerny opis problemu, oraz jak wyglądało to od samego początku.
    Dołączyłem wcześniejsze noty serwisowe i wysłałem...
    Kolejno wykonałem telefon do serwiu prosząc odrazu o przełącznie do kierownika. Opisałem dokładnie całą sytuację, w tonie głosu "rozczarowany". Stanowczo zaznaczyłem że domagam się wyczyszczenia obiektwyu, gdyż w odróżnieeniu od pierwszej wysyłki teraz syf w środku powoduje że obiektyw jest zniszczony i bezużyteczny. Powołałem się na prawa konsumenta, oraz działanie na niekożyść użytkownika, ponieważ jest to już 3 wysyłka w tej samej sprawie a jak narazie zamiast postępów jest totalna rozwałka i amatorszczyzna.
    Jeżeli obiekty wróci z syfami, zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta i będę domagał się wymiany na nowy, argumentując zniszczeniem sprzętu przez serwis.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  6. #196
    Pełne uzależnienie Awatar airhead
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    2 495

    Domyślnie

    szkoda, że nie odbierałeś osobiście, bo mógłbyś to zobaczyć przy gościu na miejscu. inna sprawa, że dziwne, że coś Ci tam zwalili - ja kilka lat temu czyściłem 28-135 (który absolutnie nie miał tylko 1-2 pyłków) i dobrze wykonali swoją robotę. nauczka na przyszłość: nie wysyłać tam działających obiektywów
    Canon 6D + 20/2,8; 35/1,4; 85/1,8; 70-210/3,5-4,5
    Fujifilm x100

    mgrochocki.wordpress.com

  7. #197
    Dopiero zaczyna Awatar RadekM77
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    11

    Domyślnie

    Witam.
    Co to znaczy naprawa fototeraptera w obiektywie?

  8. #198

    Domyślnie

    Koledzy, Koleżanki...

    Obiektyw wrócił, ale usługa nie została wykonana poprawnie...
    3 raz, i zapewne nie ostatni - CSI mówi "proszę składać reklamację"

    A ja mam ochotę porostu dla przykładu pozwać ich do sądu.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  9. #199
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Nie pierwszy nie ostatni... wspolczuje :-(

  10. #200
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    No to przygotuj się na dłuższy proces i poszukaj dobrego r.pr.

Strona 20 z 28 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •