No ale jak ktoś się uprze, zeby dzwonić do Canon-Support to choćby go i 10 użytkowników przekonywało do skontaktowania się z serwisem, to on i tak będzie twardo obstawiał przy swoim.![]()
No ale jak ktoś się uprze, zeby dzwonić do Canon-Support to choćby go i 10 użytkowników przekonywało do skontaktowania się z serwisem, to on i tak będzie twardo obstawiał przy swoim.![]()
sprzętu kupa... a chęci coraz mniej....![]()
EPILOG:
aparat już odebrałem-dostałem nową baterię,zapakowaną.na karcie gwarancyjnej żadnej adnotacji. przypadkiem(?) zastał odesłany do sklepu 21 kwietnia-wtedy kiedy zacząłem drążyć temat.
sposób rozwiązania wady jest do przyjęcia, czas czekania na aparat(ok 4 tygodnie "leżakowania" w serwisie)-lekka przesada.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
to jeszcze napisz,że miałem farta bo np ramadan trwa chyba ze 40 dni![]()
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
To zrozumiałe, że bardziej zalezy im na pieniądzach od klientów niż na naprawach gwarancyjnych, choć za nie płaci producent. Jednak 4 tyg to troche długo - powinni załatwić reklamację w 2 tyg. + czas na doręczenie w obe strony.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Witajcie,
z góry przepraszam za naiwność pytania, proszę o poradę albo przywrócenie mnie do porządku ;-)
Oddałem na Żytnią do czyszczenia matrycy EOSa 40D. Szybciutko - bo na drugi dzień - odebrałem zrobiony sprzęt. To nic, że musiałem zdmuchnąć z lustra kawałek wielkiego paprocha, oraz ustawić ponownie niektóre funkcje aparatu (na diabła oni tam grzebali to nie wiem). Matryca jest czyściutka (przynajmniej tak wynika ze zdjęć).
To co wzbudza mój niepokój, to wrażenie delikatnego rozmydlenia zdjęć. Zastanawiam się, czy to co widzę to efekt mojej paranoi ("grzebali więc może coś zepsuli" - więc cośtam dostrzegam). Czy ktoś wie jak wygląda proces czyszczenie matrycy i czy w wyniku takiego czyszczenia można coś zepsuć - jakość rejestrowanych obrazów może się pogorszyć? Z góry dzięki za wszelką pomoc :-)
Ostatnio edytowane przez MacGyver ; 10-05-2011 o 14:02
A mnie właśnie czeka wizyta ze szkłem na Żytniej. Ostatnie posty nieco podnoszą mnie na duchu, więc może się i uda ??? Szkło mydli - albo kalibracja, albo naprawa AF ...
Canon EOS 6D | C 24-105 f/4 L | C 70-200 f/4 IS L | C 1.4x | C 50 f/1.4 | C 85/1.8 | C 35/2.0 | 580EX
Z tym serwisem to chyba jak kto trafi . Ustawiali mi EF 28-70 L - kupiłem używany i AF mi czasami "błądził" przy jasności 2.8 . Zrobili raz - nie za bardzo , reklamowałem i przy przesyłce na ich koszt zrobili jak trzeba . Usuwali mi także luzy z EF-28-135 i też bez problemu.
Konkurencja rośnie , powstają nowe placówki serwisowe to i Żytnia musi podciągnąć jakość usług na wyższy poziomTakie są prawa rynku.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII