Strona 22 z 28 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar BlueICE
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    111

    Domyślnie

    Dziś dotarł do mnie mój zestaw 60D + 50 f1,4 po kalibracji.
    Równe 2 tygodnie grzebali się z robotą, ale to by było do wybaczenia, gdyby zrobili wszystko tak jak trzeba.
    Jak był front focus tak jest nadal bez zmian.
    Nie mam pojęcia dlaczego został wymieniony pierścień ostrości w zupełnie sklepowym egzemplarzu obiektywu. Zostawiło to oczywiście ślad w postaci paprocha centralnie pod przednią soczewką.
    W poniedziałek znów sprzęt zostanie wysłany z nadzieją na poprawę.
    Zaczynam się obawiać że będzie mnie czekała wyprawa do Warszawy i siedzenie im na karku do skutku.

  2. #2
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Legnica
    Posty
    27

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BlueICE Zobacz posta
    Dziś dotarł do mnie mój zestaw 60D + 50 f1,4 po kalibracji.
    Równe 2 tygodnie grzebali się z robotą, ale to by było do wybaczenia, gdyby zrobili wszystko tak jak trzeba.
    Jak był front focus tak jest nadal bez zmian.
    Nie mam pojęcia dlaczego został wymieniony pierścień ostrości w zupełnie sklepowym egzemplarzu obiektywu. Zostawiło to oczywiście ślad w postaci paprocha centralnie pod przednią soczewką.
    W poniedziałek znów sprzęt zostanie wysłany z nadzieją na poprawę.
    Zaczynam się obawiać że będzie mnie czekała wyprawa do Warszawy i siedzenie im na karku do skutku.
    U mnie prawie rok temu miała miejsce identyczna sytuacja... Canon 40D, 50 1.4, również FF, wymieniony pierścień ostrości (nikt w serwisie nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie "PO CO?") i uwaga... obiektyw też wrócił z paprochem!

    ---

    A teraz z innej beczki... czy uszkodzenie gniazda kart pamięci podlega naprawie gwarancyjnej?

  3. #3
    Dopiero zaczyna Awatar placykumaster
    Dołączył
    Mar 2011
    Miasto
    Łódź
    Posty
    37

    Domyślnie

    Moja 85tka bez L po tygodniu używania złapała kilka pyłków na ruchomej soczewce.
    Pan na infolinii powiedział, że może to być wada konstrukcyjna i możliwe, że usuną kłaczki na gwarancji.
    To moja druga 85tka z takim problemem, w innych szkiełkach canona, mimo ciężkiej eksploatacji nie miałem takiego problemu. Ten typ chyba tak ma
    Ostatnio edytowane przez placykumaster ; 07-09-2011 o 21:26

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kielce
    Posty
    1 290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez placykumaster Zobacz posta
    Moja 85tka bez L po tygodniu używania złapała kilka pyłków na ruchomej soczewce.
    Pan na infolinii powiedział, że może to być wada konstrukcyjna i możliwe, że usuną kłaczki na gwarancji.
    To moja druga 85tka z takim problemem, w innych szkiełkach canona, mimo ciężkiej eksploatacji nie miałem takiego problemu. Ten typ chyba tak ma
    Jakby każdy do nich dzwonił z pyłkami na szkłach to ludzie z normalnymi problemami by się nie dodzwonili
    Nie widać na zdjęciach więc po co się przejmować ?
    A żeby ostudzić się polecam wyciąć kwadracik 1cm na 1cm i położyć na soczewce, pstryknąć zdjęcie i zobaczyć jak to wygląda
    Ostatnio edytowane przez wiktor2323 ; 15-09-2011 o 14:08

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wiktor2323 Zobacz posta
    (...)
    A żeby ostudzić się polecam wyciąć kwadracik 1cm na 1cm i położyć na soczewce, pstryknąć zdjęcie i zobaczyć jak to wygląda
    Może być ołowiany? W kwestii pyłków masz rację.

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kielce
    Posty
    1 290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gerbil Zobacz posta
    Może być ołowiany? W kwestii pyłków masz rację.
    Chyba łatwo się domyśleć, że papierowy. Ale jak chcesz to może być i ołowiany i tak nie będzie widać

  7. #7

    Domyślnie

    Paprochy to ich specjalność, wiem coś o tym.
    Teraz oddasz z jednym, w magicznie się rozmnożą, potem chcąc wyegzekwować jakieś działania napotkasz na opór i stwierdzenia typu "paproch nie ma wpływu na jakość zdjęć"

    Zrób fotę pyłka który jest w środku i trzymaj jako dowód.
    Lepiej się zabezpieczyć w razie problemów.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  8. #8

    Domyślnie

    Hmm, no spotkało i mnie, by sobie poprawić zawiozłem w poniedziałek swojego 24-70L do kalibracji bo wydało mi się, że AF częściej pudłuje niż kiedyś. Zostawiając body i szkło pan z serwisu powiedział, że na środę lub czwartek powinno być gotowe, zniecierpliwiony zadzwoniłem dzisiaj po południu, co z kalibracją - pan na to niestety trzeba będzie wymienić jakąś taśmę zoomu bo coś tam się poluzowało czekamy na części naprawa może potrwać 2 tygodnie
    Zonk taki, że się załamałem bo w niedzielę chrzest mojej córeczki i i siostra miała obsługiwać mój aparat Szukam jakiś wypożyczalni co by nie zostać na lodzie, jak ktoś może coś polecić z wawy to proszę o info.
    Tyle z tego dobrego, że szkło jest na gwarancji i naprawa i kalibracja bezpłatna, niedobrego, że kupiłem nówkę i używałem jakieś 3 miesiące zrobiłem może z 1-2 tysiące zdjęć
    pozdr

  9. #9

    Domyślnie

    Początkiem sierpnia oddałem do serwisu obiektyw EF 70-200 f2.8L IS USM II na żytniej z powodu uszkodzonego AF i IS. Po otrzymaniu otwieram i ku mojemu zdziwieniu - syf w nim i malaria!! Na przedniej soczewce AF wewnątrz szkła paproch na 3mm. a w tylnej części jakieś małe kłaczki, pyłek. Wg specyfikacji obiektyw jest pyło szczelny odporny na wilgoć. Dzwonię zaraz do serwisu a oni że nie możliwe żeby był kurz w środku. Ja i 6 kolegów jesteśmy ślepi? Kazał koleś przysłać ponownie - spakowałem i poszedł. Po powrocie palec odbity na przedniej soczewce AF, mniej pyłku w tylnej części a wiecej paprochów - nerwy puściły. Telefon do serwisu - kazali przysłać. Zgadnijcie - nie dali rady!! Dzwonie do przedstawiciela Canon - kazał przysłać. Stwierdzili że jest biała plama, że zabrudzenia nie mają wpływu na jakość zdjęć. Mówię kolesiowi że 3x w serwisie to porażka za taką cenę obiektywu (prawie 9000zł) gdzie przez miesiąc obiektyw jeździ na żytnią a nie zarabia na siebie? /To tak jakby oddał mercedesa do serwisu a dostał z zabrudzonymi fotelami i paluchami na przedniej szybie, a na tylnej kanapie były rozsypane frytki itp./ Stwierdził, że specjalista ocenił że biała plama nie jest z winy serwisu bo to jest cześć nie rozbieralna i nie mogła dostać się w serwisie. Zastanawiam się kogo robią w balona? Przekazał do serwisu i mają naprawić... Aż boję się jak przyślą go i spojrzę na niego.
    Pytanie - czy jeżeli nie poradzą sobie mogę zażądać nowego obiektywu? 3x w serwisie i kolejny u przedstawiciela gdzie został ponownie przekazany na serwis??

  10. #10
    Początki nałogu Awatar dulak
    Dołączył
    Nov 2009
    Miasto
    Lublin
    Posty
    268

    Domyślnie

    Tak. Powołaj się na niezgodność towaru z umową. Pozdrawiam.

Strona 22 z 28 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •