Strona 22 z 28 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

  1. #211

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    A były ? Faktycznie ten jeden pyłek wpływał na jakość obrazu ? Byłeś w stanie to udowodnić ?
    No i 85 f1/.8 to nie jest żaden profesjonalny sprzęt, nikt nie gwarantuje jego szczelności i mocno się Żytniej dziwię że od razu na drzewo Cie z tym nie wysłali.

    Nie kupiłem tego obiektywu aby wysyłać go wielokrotnie do serwisu,
    Miał on służyć do pracy a nie jako "szczura doświadczalny" serwisu.

    Gdyby w pierwszym zgłoszeniu wpisali: "naprawa nie podlega usłudze gwarancyjnej", zrozumiał bym z zaznaczeniem że proszę o odpłatne usunięcie zabrudzeń - WSZYSTKICH.

    Teraz nie potrafią wrócić choćby do stanu wyjściowego, i stwierdzenie - "wpływa na jakość zdjęć" jest chorym obrazem ich podejścia do pracy, ponieważ decydowanie które pyłki usunąć a które nie nie pokazuje jakie jest podejście do klienta.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  2. #212

  3. #213

    Domyślnie

    Witam.
    Mam pytanko.

    Co oznacza "Status: 3. Czeka na decyzję" na stronie serwisu?

    Wysłałem 40D do regulacji autofocusa i takie mam info na ich stronie o nim.
    Czeka na decyzję czyją serwisanta czy moją , bo kontaktu z ich strony nie było ani na maila ani na komórke.
    O co choziiii ???
    Pozdrawiam.

  4. #214
    Bywalec Awatar BlueICE
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    111

    Domyślnie

    Dziś dotarł do mnie mój zestaw 60D + 50 f1,4 po kalibracji.
    Równe 2 tygodnie grzebali się z robotą, ale to by było do wybaczenia, gdyby zrobili wszystko tak jak trzeba.
    Jak był front focus tak jest nadal bez zmian.
    Nie mam pojęcia dlaczego został wymieniony pierścień ostrości w zupełnie sklepowym egzemplarzu obiektywu. Zostawiło to oczywiście ślad w postaci paprocha centralnie pod przednią soczewką.
    W poniedziałek znów sprzęt zostanie wysłany z nadzieją na poprawę.
    Zaczynam się obawiać że będzie mnie czekała wyprawa do Warszawy i siedzenie im na karku do skutku.

  5. #215

    Domyślnie

    Paprochy to ich specjalność, wiem coś o tym.
    Teraz oddasz z jednym, w magicznie się rozmnożą, potem chcąc wyegzekwować jakieś działania napotkasz na opór i stwierdzenia typu "paproch nie ma wpływu na jakość zdjęć"

    Zrób fotę pyłka który jest w środku i trzymaj jako dowód.
    Lepiej się zabezpieczyć w razie problemów.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  6. #216

    Domyślnie

    Hmm, no spotkało i mnie, by sobie poprawić zawiozłem w poniedziałek swojego 24-70L do kalibracji bo wydało mi się, że AF częściej pudłuje niż kiedyś. Zostawiając body i szkło pan z serwisu powiedział, że na środę lub czwartek powinno być gotowe, zniecierpliwiony zadzwoniłem dzisiaj po południu, co z kalibracją - pan na to niestety trzeba będzie wymienić jakąś taśmę zoomu bo coś tam się poluzowało czekamy na części naprawa może potrwać 2 tygodnie
    Zonk taki, że się załamałem bo w niedzielę chrzest mojej córeczki i i siostra miała obsługiwać mój aparat Szukam jakiś wypożyczalni co by nie zostać na lodzie, jak ktoś może coś polecić z wawy to proszę o info.
    Tyle z tego dobrego, że szkło jest na gwarancji i naprawa i kalibracja bezpłatna, niedobrego, że kupiłem nówkę i używałem jakieś 3 miesiące zrobiłem może z 1-2 tysiące zdjęć
    pozdr

  7. #217
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bpilewski Zobacz posta
    Kurde tak rozpisujecie sie o tej Żytniej a ja oddałem lampę i zniecierpliwiony czekam. strach mnie ogarnia bo z wielu wpisów wynika ze to nieźli naciągacze
    Nie masz sie czego obawiać - najpierw przyślą Ci kosztorys do akceptacji. Bez tego nic sami nie zrobią
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  8. #218

    Domyślnie

    Początkiem sierpnia oddałem do serwisu obiektyw EF 70-200 f2.8L IS USM II na żytniej z powodu uszkodzonego AF i IS. Po otrzymaniu otwieram i ku mojemu zdziwieniu - syf w nim i malaria!! Na przedniej soczewce AF wewnątrz szkła paproch na 3mm. a w tylnej części jakieś małe kłaczki, pyłek. Wg specyfikacji obiektyw jest pyło szczelny odporny na wilgoć. Dzwonię zaraz do serwisu a oni że nie możliwe żeby był kurz w środku. Ja i 6 kolegów jesteśmy ślepi? Kazał koleś przysłać ponownie - spakowałem i poszedł. Po powrocie palec odbity na przedniej soczewce AF, mniej pyłku w tylnej części a wiecej paprochów - nerwy puściły. Telefon do serwisu - kazali przysłać. Zgadnijcie - nie dali rady!! Dzwonie do przedstawiciela Canon - kazał przysłać. Stwierdzili że jest biała plama, że zabrudzenia nie mają wpływu na jakość zdjęć. Mówię kolesiowi że 3x w serwisie to porażka za taką cenę obiektywu (prawie 9000zł) gdzie przez miesiąc obiektyw jeździ na żytnią a nie zarabia na siebie? /To tak jakby oddał mercedesa do serwisu a dostał z zabrudzonymi fotelami i paluchami na przedniej szybie, a na tylnej kanapie były rozsypane frytki itp./ Stwierdził, że specjalista ocenił że biała plama nie jest z winy serwisu bo to jest cześć nie rozbieralna i nie mogła dostać się w serwisie. Zastanawiam się kogo robią w balona? Przekazał do serwisu i mają naprawić... Aż boję się jak przyślą go i spojrzę na niego.
    Pytanie - czy jeżeli nie poradzą sobie mogę zażądać nowego obiektywu? 3x w serwisie i kolejny u przedstawiciela gdzie został ponownie przekazany na serwis??

  9. #219
    Początki nałogu Awatar dulak
    Dołączył
    Nov 2009
    Miasto
    Lublin
    Posty
    268

    Domyślnie

    Tak. Powołaj się na niezgodność towaru z umową. Pozdrawiam.

  10. #220
    Uzależniony Awatar xsardas
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Wrocław / Szczecin / Świnoujście
    Wiek
    40
    Posty
    731

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goralito Zobacz posta
    Napisałem "deskę ostatniej nadziei".
    Jak nie podziała, to sprawa trafi do sądu.

    Oto treść, wypocin:

    "Drogi Canonie,

    Sytuacja którą pokrótce opiszę wpłynie z znacznym stopniu na moje przyszłe życie.

    Na początku grudnia stałem się posiadaczem Państwa systemu (Canon 5DmkII (26xxxxx61), 24-70 f/2.8(309xxxx), 70-200f/2.8(27xxxx) oraz pechowego 85f/1.8). Sprzęt wymagał kalibracji wiec systematycznie w miarę możliwości i terminów wysyłałem go do E-CSI w warszawie.
    Początkowe wysyłki a było ich kilka przebiegały bezproblemowi, w zleceniu Z/2xx/04/11 poprosiłem o przeczyszczenie pyłka pod soczewką co wydaje mi się że jest normalną usługą gwarancyjną z racji iż jak takiej klasy sprzęt może ulec zapyleniu.
    Jednakże problemy zaczęły się w momencie kiedy doszło do obiektywu 85mm f/1.8. W pierwszym zleceniu Z/11xx/05/11 wyraziłem się w miarę jasno ponieważ serwisant przepisał fragment zlecenia do opisu a chodziło mianowicie o kalibrację FF oraz czyszczenie soczewki. Widoczny był czarny paproch pod tylną soczewką. Obiektyw wrócił jednakże wykonano tylko czynność kalibracji. Czyszczenie zostało pominięte po czym wysłałem obiektyw ponownie do poprawy. Tak oto wygenerowało się drugie zlecenie na ten sam problem Z/2xxx5/05/11. Obiektyw wrócił po jakimś czasie, ale z jednego pyłka zrobiło się ich kilkadziesiąt (większe widoczne przy patrzeniu bezpośrednio przez soczewki, i dziesiątki mikro pod przednia soczewką widoczne pod kątem). Było to ewidentne zagranie celowe, obiektyw został zniszczony ponieważ problem urósł do wagi Krytycznego do dalszego funkcjonowania. Zgłosiłem sprawę po raz kolejny do poprawy z prośbą o bardzo dokładne sprawdzenie jak działa serwis że dochodzi do takich sytuacji. Obiektyw został wysłany 3 raz - Z/19xx/06/11, i wrócił do mnie w dniu wczorajszym - jakby mogło być inaczej jak z zabrudzeniami. Wystosowałem oficjalne pismo do CIS celem podjęcia środków które pozwolą mi korzystać ze sprzętu a nie wysyłać go tylko do serwisu. W rozmowie telefonicznej z kierownikiem serwisu padały sprzeczne słowa "brak pyłków" po "brak pyłków wpływających na jakość zdjęć" - jednakże moje pytanie brzmi: czy serwis ma prawo decydować o tym co dla klienta jest odpowiednie a co nie? Obiektyw jest bezwartościowy - bo nie zarabia na siebie jak było to przewidziane i jego wartość rynkowa dzięki CSI jest minimum 300-400pln mniejsza.
    Usługa nie została wykonana, pyłki nadal są w obiektywie a CSI - mówi i tu cytuję "
    Witam

    Jeśli uważa Pan, że obiektyw nadal ma zabrudzenia proszę dostarczyć sprzęt do serwisu z dokładnym opisem gdzie według Pana znajdują się zabrudzenia. Wbrew Pana opinii w obiektywie nie było żadnych zanieczyszczeń które wpływałyby na jakość obrazu generowanego przez optykę.

    Serwis nie decyduje o wymianie sprzętu.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Nabiałczyk
    "
    Stwierdzenie "Jeżeli Pan uważa" -- nie uważam, ja twierdzę
    oraz "Wbrew Pana opinii w obiektywie nie było żadnych zanieczyszczeń które wpływałyby na jakość obrazu generowanego przez optykę" - sugeruje że pyłki są.

    Jako użytkownik, Państwa profesjonalnego sprzętu proszę o ustosunkowanie się do tej sprawy, i wymianę obiektywu na nowy pozbawiony wad, wynikających z działania waszego usługodawcy.
    Orientacja na klienta powinna być w priorytecie, jednakże w tym przypadku jest zachwiana z winy serwisu.

    Na dowód wszystkich tu zapisanych słów, posiadam dokumenty, zlecenia, oraz korespondencję z serwisem CSI.

    Jeżeli nie potraficie mi Państwo pomóc, rzutować to będzie nad wizją zmiany systemu - na takim w którym klient będzie traktowany poważnie i z należytym mu szacunkiem.

    Sprzęt wydawało by się do użytkowań profesjonalnych traktowany jest jak worek ziemniaków z którym każdy może zrobić co chce...

    Nie kryję rozczarowania ale tak jak wspomniał, ta sytuacja będzie rzutować na moich przyszłych decyzjach, gdyż nie spodziewałem się że spotka mnie taka ... przykrość.


    Proszę o skierowanie tej wiadomości do osób które będą decyzyjne w wydaniu jakiejś rzeczowej odpowiedzi, i zarazem decyzji.

    Z wyrazami szacunku
    xxxxxxxxxxxxxx

    telefon xxx xxx xxx
    "


    Mam małe nadzieje, ale warto spróbować.
    Jak nie pomogą, to mam Canona 5DmkII i trochę gratów na sprzedaż - > + obiektyw z pyłkami.

    Pozdrawiam
    Ani Canon 5DmkII ani tym bardziej Canon 85/1.8 nie jest sprzętem profesjonalnym, także możesz to wykreślić z pisma.

    Pozdrawiam

Strona 22 z 28 PierwszyPierwszy ... 122021222324 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •