Zaniosłem 24-105 do serwisu na Żytniej z lekkim BF...zajęli się nim bardzo "starannie", do tego stopnia, że po "kalibracji" mam FF.
Zaniosłem 24-105 do serwisu na Żytniej z lekkim BF...zajęli się nim bardzo "starannie", do tego stopnia, że po "kalibracji" mam FF.
Doszły mnie słuchy że na Żytniej jest remont i pewne rzeczy mogą byc kłopotliwe np sprawdzenie licznika aparatu może potrwac 3 godziny
ja kalibrowalem body 5d pod 24-70L i 85/1.8 i zrobili to bardzo dobrze
Tylko pewnie z innymi nie dziala
Mi tak kiedys tez "dostroili"![]()
Ile "trzymali" Wam sprzęt na Żytniej przy kalibracji body do obiektywów? Robią to na miejscu?
Witam! Mam pytanie na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, kupiłem niedawno 500d i w sklepie dostałem tylko paragon i fakturę. W pudełku jest jeszcze jakaś kartka ale bez żadnych pieczątek czy naklejek. Czy to są odpowiednie dokumenty by w razie czego ubiegać się o naprawę na gwarancji czy czegoś mi brakuje.
Pozdrawiam
Z moich doswiadczeń seriws zawsze chcial fakture zakupu lub paragon +gwarancje.Dwa razy korzystalem z serwisu na Zytniej ,zawsze mialem i jedno i drugie ,choc za pierwszym razem sama gwarancja była czysta bez pieczatki sklepu,ale serwis nie robil zadnego problemu.Myslę,ze i sam paragaon zakupu czy faktura wystarczy.
Też miałem wysłac swoją puche z 85 1.8 do kalibracji ale doszedłem do wniosku ze wlasnie jak sklaibruja to bedzie działac ale tylko z tym jednym body wiec sobie darowałom i sam pokombinowałem z mikroregulacją i nie jest zle chociaż nietrafione fotki się zdażają co ileś klatek ale chyba to szkło tak maTylko pewnie z innymi nie dziala
Mi tak kiedys tez "dostroili"
__________________![]()
EOS + L i kupa gratów ...
Karta gwarancyjna potrzebna jest serwisowi do wpisania wykonanej naprawy.
Nałómta siem odmieniwać kącufkuf po polskiemu!