Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: EOS 300 vs. EOS 500N - POMOCY!!

  1. #1
    Krum
    Guest

    Domyślnie EOS 300 vs. EOS 500N - POMOCY!!

    Witam Wszystkich!! Jestem amatorem i całkowicie początkujący. Chcę kupić jakąś lustrzankę w miarę dobrą. Zastanawiam się nad EOS'em 300 i 500N. Jeszcze myślałem na Minoltą 505si i PENTAX'em MZ-50, ale jednak zdecydowanie wolę CANONa. Czy pomógłby mi ktoś? Jakie są różnice między 300 a 500N? Ogólna Wasza ocena? Który lepiej kupić? Z góry dziękuje!

  2. #2
    Początki nałogu Awatar filip71
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Wiśniowa Góra
    Posty
    250

    Domyślnie

    EOS 500 to obecny EOS 3000 i sobie porównaj
    Canon 5D mkII + Battery Grip BG-E6; Canon 24-70 f/2.8L; Canon 70-200 f/2.8L IS; Canon 100-400 f/4,5-5,6L IS; Sigma 180 f/3.5 APO EX Macro; Speedlite 580EX + Sto-Fen; Epson P-2000; Lowepro CompuTrekker AW; Lowepro NOVA 4; Manfrotto 055PROB+322RC2; TC-80N3

  3. #3
    xmarek11
    Guest

    Domyślnie Witam

    Cytat Zamieszczone przez Krum
    Witam Wszystkich!! Jestem amatorem i całkowicie początkujący. Chcę kupić jakąś lustrzankę w miarę dobrą. Zastanawiam się nad EOS'em 300 i 500N. Jeszcze myślałem na Minoltą 505si i PENTAX'em MZ-50, ale jednak zdecydowanie wolę CANONa. Czy pomógłby mi ktoś? Jakie są różnice między 300 a 500N? Ogólna Wasza ocena? Który lepiej kupić? Z góry dziękuje!
    POLECAM CI CANONA 300V JESTEM Z NIEGO BARDZO ZADOWOL;ONY POZDRAWIAM

  4. #4

    Domyślnie

    uwaga one mają plastkowe bagnety!!!

  5. #5
    Artiii
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krum
    Witam Wszystkich!! Jestem amatorem i całkowicie początkujący. Chcę kupić jakąś lustrzankę w miarę dobrą. Zastanawiam się nad EOS'em 300 i 500N. Jeszcze myślałem na Minoltą 505si i PENTAX'em MZ-50, ale jednak zdecydowanie wolę CANONa. Czy pomógłby mi ktoś? Jakie są różnice między 300 a 500N? Ogólna Wasza ocena? Który lepiej kupić? Z góry dziękuje!