Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: na co wymienić C 100-300 USM

Coś już napisał

Domyślnie na co wymienić C 100-300 USM

Witam serdecznie,

Na wstepie chciałbym napisać uprzedzając zarzuty, ze nie sprawdziłem forum itd...że dokładnie sparwdziłem i temat jest mi mocno przyblizony...jednak nadal nie potrafie sie zdecydować Jestem fotografem amatorem, którego zasadniczo bedzie stac na 1 max dwa szkła...zreszta nie mam cisnienia na kupowanie wielu szkieł. Chciałbym zatem zmierzajac do celu prosić o rade jakie byscie radzili mi szkło tele na ptaki (nie konkretne taksony, wszelkie) najlepiej uniwersalne choć wiem, ze takich nie ma. Poczytał na CB duzo pochwał na temat 100-400 L IS USM (nie ukrywam z uwagi na cene o nim myślę), 300 L f/4 IS, 400 L, które współgraja z TC, które nie...powiem, ze nadal mam mentlik. Jak juz byłem zdecydowany...to znów ktoś stawiał zarzut... Prosze o wszelka pomoc na co sie zdecydować, które ze szkieł tele byłoby dla mnie najlepsze (licze na rady doświadczonych co to w ręku nie jedno tele mieli). Moze dodam, ze raczej fotografuje z podchodu, zamaskowany czasami używam statywu.

To może narazie tyle, z góry dziekuje i pozdrawiam

Sebastian

Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Miasto
    Wołomin

Domyślnie

Ja bym wymienił na 100-400. Uniwersalny i prezentuje dobrą jakość. Stałki są super, ale jak bawisz się w podchody nie zawsze jesteś w stanie cicho i szybko się zbliżyć czy oddalić, zoom Ci na to pozwala.
    Z drugiej strony zadaj sobie pytanie, co Ci w 100-300 nie odpowiada i pójdź tym tropem.
    R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty

Coś już napisał

Domyślnie

juz odpowiadam...brakuje mi ostrości i jakości szeroko pojetej na końcu przy mniejszej niż f/8. A i ogniskowa by sie przydała wieksza no i jest ta stabilizacja a o podpieciu TC nie wspomnę.

Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Miasto
    Wołomin

Domyślnie