nie jestem znawczynią ale mi to wygląda na uszkodzenie matrycy, jeśli tak to wyślij aparat na żytnią wymieniają za free matryce
nie jestem znawczynią ale mi to wygląda na uszkodzenie matrycy, jeśli tak to wyślij aparat na żytnią wymieniają za free matryce
Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
A jednak cuda się zdarzają)) Właśnie czekam na mój nowy aparacik i dostanę SX10, chyba nie jest zły ten aparat? A już straciłam nadzieję, że go dostanę.
Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
Witam!
Jakieś 3 lata temu kupiłem Canona S1. Sprzęt sprawdzał się bez problemu do ostatnich wakacji.
Po wyjściu na spacer i próbie robienia fotek na wyświetlaczy pojawiły się poziome pasy, za chwilę obraz był nieczytelny, po chwili znowu obraz stracił kolory i ostrość.
Wydawało się że to z powodu ciepła bo później działał bez problemu.
Jednak ostatnio po jakimś czasie od tamtego przypadku temat poniwił się.
Teraz robi dobrze co 2-3 zdjęcie.
Czy mam rozumieć że aparacik wyzionął ducha i mam szukać następcy czy po prostu w łatwy sposób można o usunąć?
To normalne w tych aparatach. Jesli jest to ta typowa usterka to Canon naprawi ci za darmo (do niedawna nawet wymieniali na nowe S5 lub SX10), skontaktuj sie z serwisem na Zytniej w Wa-wie. Jak chcesz wiedziec wiecej to przeszukaj to forum, albo patrz np. tu: http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty...owershot_s1_is.
pozdr.
no to po kontakcie z serwisem mam odesłać sprzęt do nich.
Padła prawie na 100% matryca i będzie wymieniona na nową lub na nowy aparat, to się zobaczy.
Dzięki za info gdzie mam uderzyć!
Ostatnio edytowane przez szczepko ; 07-11-2008 o 13:42
Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
Witam
Moją s1 wysłałem do serwisu (C.S.I Warszawa Żytnia 15) na początku sierpnia stwierdzono własnie że padła matryca i zostanie aparat wymieniony na s5.Pan w serwisie powiadomił mnie że aparaty wysłane do serwisu lipiec-sierpień będą wymieniane na nowe ,a wzwiazku z ponownym uruchomieniem produkcji matryc do s1 kolejne dostawy będa naprawiane.Oczekiwałem 3 miesiące i przysłano mi sx10 czyli nowszy model jak obiecywano ,warto było czekać te 3 miesiące.Gdzie masz uderzyś? wszystkiego szukaj tu http://www.e-csi.pl/
ja wysłałem 2 dni temu S1 IS i A60 - obydwa z kopniętymi fabrycznie matrycami
dzwoniłem dzisiaj do CSI i... "matryce zostaną bezpłatnie wymienione". shittakże osoby, które wysłały niedawno lub mają zamiar wysłać raczej nie mają szans na S5 czy SX10
buuu!