Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
A jednak cuda się zdarzają)) Właśnie czekam na mój nowy aparacik i dostanę SX10, chyba nie jest zły ten aparat? A już straciłam nadzieję, że go dostanę.
Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.
Witam!
Jakieś 3 lata temu kupiłem Canona S1. Sprzęt sprawdzał się bez problemu do ostatnich wakacji.
Po wyjściu na spacer i próbie robienia fotek na wyświetlaczy pojawiły się poziome pasy, za chwilę obraz był nieczytelny, po chwili znowu obraz stracił kolory i ostrość.
Wydawało się że to z powodu ciepła bo później działał bez problemu.
Jednak ostatnio po jakimś czasie od tamtego przypadku temat poniwił się.
Teraz robi dobrze co 2-3 zdjęcie.
Czy mam rozumieć że aparacik wyzionął ducha i mam szukać następcy czy po prostu w łatwy sposób można o usunąć?
To normalne w tych aparatach. Jesli jest to ta typowa usterka to Canon naprawi ci za darmo (do niedawna nawet wymieniali na nowe S5 lub SX10), skontaktuj sie z serwisem na Zytniej w Wa-wie. Jak chcesz wiedziec wiecej to przeszukaj to forum, albo patrz np. tu: http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty...owershot_s1_is.
pozdr.
no to po kontakcie z serwisem mam odesłać sprzęt do nich.
Padła prawie na 100% matryca i będzie wymieniona na nową lub na nowy aparat, to się zobaczy.
Dzięki za info gdzie mam uderzyć!
Ostatnio edytowane przez szczepko ; 07-11-2008 o 13:42
Witam
Moją s1 wysłałem do serwisu (C.S.I Warszawa Żytnia 15) na początku sierpnia stwierdzono własnie że padła matryca i zostanie aparat wymieniony na s5.Pan w serwisie powiadomił mnie że aparaty wysłane do serwisu lipiec-sierpień będą wymieniane na nowe ,a wzwiazku z ponownym uruchomieniem produkcji matryc do s1 kolejne dostawy będa naprawiane.Oczekiwałem 3 miesiące i przysłano mi sx10 czyli nowszy model jak obiecywano ,warto było czekać te 3 miesiące.Gdzie masz uderzyś? wszystkiego szukaj tu http://www.e-csi.pl/
ja wysłałem 2 dni temu S1 IS i A60 - obydwa z kopniętymi fabrycznie matrycami
dzwoniłem dzisiaj do CSI i... "matryce zostaną bezpłatnie wymienione". shittakże osoby, które wysłały niedawno lub mają zamiar wysłać raczej nie mają szans na S5 czy SX10
buuu!
Ze ja o tym przeczytałem dopiero teraz:-(:-(:-(
Od kwietnia uwalony S1 IS leżał w szufladzie. Dzwoniłem i rozpytywałem się w serwisach o koszty to wołali od 400 wzwyż (do serwisu CANONA też dzwoniłem tam wołali jeszcze więcej).
2 tygodnie temu kupiłem sobie SX10 a S1 dałem do serwisu foto w Bydgoszczy. Stwierdzili uszkodzenie matrycy i określili koszt naprawy na 220 zł z tym ze zrobią najwcześniej na koniec stycznia.
Warto wyciągnąć od nich przed naprawą i odesłać do Warszawy? za wycenę chcą tylko 20 zł więc 200 zł bym zaoszczędził.