Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Rozkalibowujące się body z powodu szkieł nie Canonowych?

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez axk Zobacz posta
    Jeżeli myślisz iż takie działania czymś zaowocują to jesteś w błędzie. Canon Europe ma w "głębokim poważaniu" Polski oddział. W przeciwnym przypadku "obsługa serwisowa" na Żytniej miała by taki sam standard jak w Berlinie, a jaki ma większość z nas wie. Dla Canon-a (i nie tylko) najważniejsza jest sprzedaż ponieważ z tej działalności są wymierne korzyści, serwis jest niestety tylko dodatkiem.
    I własnie przez takie podejście mamy to co mamy - "najlepiej siedzieć cicho bo i tak nic nie da" a potem marudzić że jest źle. Jak z wyborami w Polsce, każdy marudzi że jest źle a na wybory chodzi co 5 polak...

    Uważam że to co mówisz jest błędne - jesli tylko ja wyśle e-maila do Canona to spłynie on ze spamem ale jesli już wyśle 1000 osób z tematem "Poland Service" to im sie lampka zapali i ktoś przeczyta maila jednego, dziesiątego itd.
    Ostatnio edytowane przez mgtan ; 18-08-2008 o 23:11
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar axk
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    SK
    Posty
    2 027

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mgtan Zobacz posta
    I własnie przez takie podejście mamy to co mamy - "najlepiej siedzieć cicho bo i tak nic nie da" a potem marudzić że jest źle.
    Ależ absolutnie nie twierdzę iż "najlepiej siedzieć cicho ...". Zapewne wiele osób (nie koniecznie "forumowiczów") kontaktowało i kontaktuje się nadal z władzami firmy Canon w sprawie jakości usług jej jedynego autoryzowanego serwisu i jak do tej pory niestety nie przynosi to żadnego efektu.

    Cytat Zamieszczone przez mgtan Zobacz posta
    Uważam że to co mówisz jest błędne - jesli tylko ja wyśle e-maila do Canona to spłynie on ze spamem ale jesli już wyśle 1000 osób z tematem "Poland Service" to im sie lampka zapali i ktoś przeczyta maila jednego, dziesiątego itd.
    Oczywiście spróbować zawsze warto, choć wydaje mi się iż wynik jest z góry przesądzony (i absolutnie nie chodzi tutaj o moje "pesymistyczne nastawienie"). Jeżeli do tej pory, po mimo skarg i zażaleń, sprawa naszego serwisu była dla firmy Canon "niewidoczna", to dlaczego nagle miało by się coś zmienić?
    Ostatnio edytowane przez axk ; 19-08-2008 o 08:00
    EOS + Speedlite

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    Słuchajcie bo problem w tym że najczęściej kontakt ogranicza sie do Canona Polska - a niestety nie dalej.
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •