Nie p[isałem o "każdym mechaniku" a o "serwisie" mercedesa. W tym przypadku analogia jest (uśmieszek)
Nie p[isałem o "każdym mechaniku" a o "serwisie" mercedesa. W tym przypadku analogia jest (uśmieszek)
Tylko Canon. Po 30 latach uzbierało się tego sporo
Powiadasz że szukasz analogii do serwisu, a który serwis odesłał Cię z kwitkiem i powiedział Panie tu sie nie da nic zrobić. Serwis Canona jest monopolistą, a Mercedesa niestety nie więc gdzie tu analogia skoro nie mam wyboru? Chętnie przystanę na propozycje serwisu Canona że wstawią mi oryginalną taka jakiej potrzebuję ale niestety takowej nie są w stanie mi zaproponować.
... aha, ta matówka nie była od Nikona,a tym bardziej od 1D MK III - kolejny brak analogii
Genialne pomysły forumowiczów - bardzo chętnie dołączę ale nie będziemy w stanie przebić serwisu
Przypomnę, serwis jest dla nas , a nie my dla serwisu
A ja mam w głowie pewien pomysł, który wykonam gdy będę miał jakąś poważniejszą rzecz do serwisu (oby nidgy ; do tej pory najpoważniejsza była naprawa spustu w gripie - poradzili sobie z tym).
Pójdę tam do nich na Żytnią, pokażę sprzęt, opiszę w czym problem i zabiorę ze słowami "ale niestety tak wiele negatywnych opinii o Państwa serwisie czytałem że zaraz pakuję ten sprzęt i wysyłam do Berlina. Do widzenia.".
Może gdyby w przeciągu kilku miesięcy kilkanaście-kilkadziesiąt osób by tak zrobiło to by sie odrobinkę zastanowili.
Moim zdaniem jest im to absolutnie obojętne. Jako iż są jedynym autoryzowanym serwisem w naszym kraju klientów mają i zapewne mieć będą. Dodatkowo serwis Canon-a na ul. Żytniej jest także autoryzowanym serwisem innych firm (np. Sony), co zapewnia dodatkowe "źródło klientów".
Ostatnio edytowane przez axk ; 18-08-2008 o 13:36 Powód: Automerged Doublepost
EOS + Speedlite