Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 89

Wątek: 16-35L czy 24-70L

  1. #11
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sample Zobacz posta
    Witam wszystkich
    A ja właśnie przymierzam sie do zakupu szkła pod moje body 40D. Myślałem nad 16-35 2,8 L v 17-55 2,8 IS. Ten drugi nowy, pierwszy używany? Będę pstrykał ślub pod koniec miesiąca w rodzinie i nie wiem które szkło wybrać. Mam lampę 430 EX, 50 1,8 i 70-200 4L? Na pełna klatkę nie zamierzam przechodzić przez 2-3 lata? Proszę o podpowiedź.
    W ciemnym kościele przyda się IS w 17-55. Możesz robić zdjęcia młodym przy czasach 1/15 plus ISO>=1000. Złapiesz światło w kościele.
    Polecam do tego zestawu lampę 580EXII z mojego doświadczenia 40D jakoś lepiej ostrzy przy "wspomaganiu" z tej właśnie lampy.
    Miałem 430EX i ja widzę różnicę przy ostrzeniu z 580EXII, może coś tam lepiej działa w AF w takim zestawie?

  2. #12

    Domyślnie

    Stalo sie kupilem wlasnie 16-35 , zrobilem fotki probne w ciemnym a nawet bardzo ciemnym kosciele w toruniu - daje rade ale nei wiem czy nie brakuje troche zooma , na 1 slubie sie okaze jesli nie spelni moich oczekiwan wystawie go na CB w dziale sprzedam za okolo 2700zl.
    Pozdrawiam idziekuje wszystkim za pomoc

  3. #13
    Początki nałogu Awatar oszołom
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Olsztyn
    Wiek
    52
    Posty
    301

    Domyślnie

    No to trochę się pospieszyłeś z tym 16-35 albo ja za późno odwiedziłem ten wątek. Miałem podobny dylemat 1,5 roku temu. Kupiłem od razu 16-35 do mojej jedynki. Następnie po 2 miesiącach kupiłem 24-70. Po zakupie 24-70 , 16-35 praktycznie ciągle był tylko balastem w moim plecaku. Jakości obrazu nawet nie ma co porównywać. 16-35 jest po prostu delikatnie mówiąc takie sobie. ( zresztą miałem na testy wersję II i też jest takie sobie.) 24-70 świetny zoom, rewelacyjna jakość obrazu. Nie odczułem też ,że jest za wąsko. Z 24-70 będziesz bardzo zadowolony.
    Eos 1D Mark IV + maleńka szklarnia elek oraz jeden Zeiss:-D

  4. #14
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oszołom Zobacz posta
    Nie odczułem też ,że jest za wąsko. Z 24-70 będziesz bardzo zadowolony.
    i robisz zdjęcia na ślubach 24-70?

  5. #15
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    2 638

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    i robisz zdjęcia na ślubach 24-70?
    A to takie straszne? Czy snobizm nie pozwala na taką profanację?

  6. #16
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
    A to takie straszne? Czy snobizm nie pozwala na taką profanację?
    Zakładasz jakieś moje złe intencje. Na serio chciałbym wiedzieć jak w kościele wypada 24-70 i czy np. da się używać bez lampy, a nie wyrazić swoje zdziwnienie :-).

    P.S
    Ja nawet zrobiłem ceremonię 24-105 i się dało :-).

  7. #17
    Początki nałogu Awatar chuckyy
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Września
    Wiek
    46
    Posty
    482

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oszołom Zobacz posta
    No to trochę się pospieszyłeś z tym 16-35 albo ja za późno odwiedziłem ten wątek. Miałem podobny dylemat 1,5 roku temu. Kupiłem od razu 16-35 do mojej jedynki. Następnie po 2 miesiącach kupiłem 24-70. Po zakupie 24-70 , 16-35 praktycznie ciągle był tylko balastem w moim plecaku. Jakości obrazu nawet nie ma co porównywać. 16-35 jest po prostu delikatnie mówiąc takie sobie. ( zresztą miałem na testy wersję II i też jest takie sobie.) 24-70 świetny zoom, rewelacyjna jakość obrazu. Nie odczułem też ,że jest za wąsko. Z 24-70 będziesz bardzo zadowolony.
    Ja mam 24-70, robilem proby 16-35 II i powiem tak - nie ma roznicy w jakosci. Czasami pokusilbym sie nawet o uwage, ze 16-35 daje lepsza jakosc Dlatego niebawem to szkielko trafi do mojego zestawu
    5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L

  8. #18
    Początki nałogu Awatar oszołom
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Olsztyn
    Wiek
    52
    Posty
    301

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Zakładasz jakieś moje złe intencje. Na serio chciałbym wiedzieć jak w kościele wypada 24-70 i czy np. da się używać bez lampy, a nie wyrazić swoje zdziwnienie :-).

    P.S
    Ja nawet zrobiłem ceremonię 24-105 i się dało :-).
    Tak , robię na ślubach 24-70. W kościele wypada bardzo dobrze. Lampę najczęściej mam , ale moc błysku mam w 95% ustawioną o -2EV lub nawet o -3EV.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez chuckyy Zobacz posta
    Ja mam 24-70, robilem proby 16-35 II i powiem tak - nie ma roznicy w jakosci. Czasami pokusilbym sie nawet o uwage, ze 16-35 daje lepsza jakosc Dlatego niebawem to szkielko trafi do mojego zestawu
    No to masz szczęście. Moje doświadczenia po tym szkiełku są zgoła odmienne !!!
    Ostatnio edytowane przez oszołom ; 10-08-2008 o 00:07 Powód: Automerged Doublepost
    Eos 1D Mark IV + maleńka szklarnia elek oraz jeden Zeiss:-D

  9. #19

    Domyślnie

    Oszolom nie sądze ze sie pospieszylem - szkielko jest wypas! wczoraj robilem pierwsze proby i jestem zachwycony jakoscia,szybkoscia i zakresem ogniskowych. Moze miales jakis felerny egzemplarz?

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Z definicji nie robię zdjęć ślubnych ale wpadają mi imprezy firmowe w różnych knajpach etc.
    Moje preferencja na takie zdarzenia to 35/1.4, 50/1.2 choć czasem bywa zbyt wąski no i 16-35/2.8 choć w nim brakuje mi światła czasem. Słowem wyjaśnienia, rzadko używam lampy, wolę światło zastane. 24-70/2.8 to wciąż dla mnie dylemat, podoba mi się jakość tego szkła i światło minusy dla mnie to fakt, że jest trochę krótki no i waga szkła.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •