Strona 56 z 194 PierwszyPierwszy ... 646545556575866106156 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 1935

Wątek: System Micro Four Thirds

  1. #551
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Wlasne punkty - z tego co wiem, to nie.
    Pozdrawiam!

  2. #552
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    884

    Domyślnie

    Czytam materialy i tylko o dotykaniu pisza, czy ma jakies nawet predefiniowane punkty cisza, podobnie jak o wielkosci tych punktow. Inna zagadka to szybkosc sledzenia.

  3. #553
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    Marudzisz, zmobie mode rulez
    E-P1, Lumixy G pierwszej generacji posiadały średnie (dawało to radę; piszę na podstawie G1) EVF. Gorzej z GF1 - do niego EVF to pomyłka.
    Do E-P2, E-PL1 Oly oferuje wypasione EVF.
    Do GH2 Panas wkleił najnowsze know how/high tech - EVF - 1.56 Mp (punktów). Obydwa Epsona. Jeszcze chwil kilka (ukłony dla Sony i jego A33/A55 ) i do Canona to zawita, wtedy wreszcie (wzorem poprzednich ficzerów Olka typu LV czy sprzątaczka matrycy) uzyska to oficjalne uznanie lustrzankowej braci forumowej (dzięki Czacha ).
    the silence is deafening

  4. #554
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Jest jeszcze AF TRACKING.

    Tutaj - na zdjeciu pod "1-area AF" - mozna zobaczyc rozne rozmiaru punktu AF:
    http://panasonic.net/avc/lumix/syste...rast_af_system

    (najmniejszy jest mniejszy niz zolty kwiat)
    Pozdrawiam!

  5. #555
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bendsburg
    Posty
    1 023

    Domyślnie

    Hmm, trochę mnie ten GH2 zainteresował (specyfikacja miodzio), wiec pooglądałem trochę szklarnię i co widzę, same ciemne zoom'y, trochę przyciemnych stałek (za wyjątkiem świetnej 20 1.7), no więc może coś do landszaftu, aaa jest 7-14, czyli taki odpowiednik 17-40 za dużo większe pieniądze (sic!!!), ale zaraz, a gdzie mam sobie nakręcić filtry (ND, polar)???. Do kogo jest adresowany ten system? Do filmowców - wątpię, dla amatorów - też nie bo nie ta kasa, dla tych co nie chcą dźwigać ciężarów, może, ale dla tych są lepsze rozwiązania, dla kogo pytam?

    www.pbase.com/arra
    4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
    Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu

  6. #556
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Kraków/Szczecin
    Wiek
    45
    Posty
    1 641

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    Hmm, trochę mnie ten GH2 zainteresował (specyfikacja miodzio), wiec pooglądałem trochę szklarnię i co widzę, same ciemne zoom'y, trochę przyciemnych stałek (za wyjątkiem świetnej 20 1.7), no więc może coś do landszaftu, aaa jest 7-14, czyli taki odpowiednik 17-40 za dużo większe pieniądze (sic!!!), ale zaraz, a gdzie mam sobie nakręcić filtry (ND, polar)???. Do kogo jest adresowany ten system? Do filmowców - wątpię, dla amatorów - też nie bo nie ta kasa, dla tych co nie chcą dźwigać ciężarów, może, ale dla tych są lepsze rozwiązania, dla kogo pytam?
    1. z UWA masz też 9-18
    2. masz przejściówki do praktycznie wszystkich systemów - Leica M, Canon FD, chyba do nomen omen Arry też jest
    3. Panas wypuszcza też pro kamerę na 4/3 - myślę że należy się liczyć z napływem (drogich) jasnych stałek/ ultrazoomów
    zdRAWki
    Fotograf platoniczny

  7. #557
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    dla kogo pytam?
    Dla japońskich gospodyń domowych. To nie żart, patrz i nawet to GF1 kupują te kobitki i nawet w różu... reszty nie będę komentował bo pewnie Piotr 602 walnie ci (ponownie) wykład co i jak w m/43 a ty sam jak porównujesz 7-14 z 17-40 to... sobie dalej porównuj.

    BTW. Oly E-PL1 i Panas 14/2.5 policz proszę gramy, dolary, IBIS i powiedz mi co innego jest jest lepszym rozwiązaniem.
    Dla ułatwienia podam ci na widelcu MTF czternastki

    i parę sampli z nowych szkieł, w tym 100-300 za $600, w przeciwieństwie do żartu roku 2010 firmy Canon tj. 70-300L

    http://www.omuser.com/viewthread.php...ra=page%3D1###
    the silence is deafening

  8. #558
    Bywalec Awatar christof
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    43
    Posty
    203

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    Hmm, trochę mnie ten GH2 zainteresował (specyfikacja miodzio), wiec pooglądałem trochę szklarnię i co widzę, same ciemne zoom'y, trochę przyciemnych stałek (za wyjątkiem świetnej 20 1.7), no więc może coś do landszaftu, aaa jest 7-14, czyli taki odpowiednik 17-40 za dużo większe pieniądze (sic!!!), ale zaraz, a gdzie mam sobie nakręcić filtry (ND, polar)???
    To odpowiednik 14-28, nie 17-40. Fakt, że drogi i filtrów nie nakręcisz, ale pokażesz mi 14mm na FF gdzie tak zrobisz?

    Cytat Zamieszczone przez arra Zobacz posta
    . Do kogo jest adresowany ten system? Do filmowców - wątpię, dla amatorów - też nie bo nie ta kasa, dla tych co nie chcą dźwigać ciężarów, może, ale dla tych są lepsze rozwiązania, dla kogo pytam?
    Np dla mnie amatora - mam tylko GF-1 z naleśnikiem 20 i 14-45, albo zestaw mały i poręczny i z naprawdę fajną zabawą z GO, a poza tym co jakiś czas nagrywam sobie jakieś minutowe filmy z życia synka, które mogę łatwo oglądnąć na tv wsadzając tylko kartę SD. Co do pieniędzy fakt, nie jest tanio, ale ja kupiłem całość za 3,5; high-endowe kompakty są na poziomie 1,8, no to 2x więcej, ale możliwości dla mnie 10x więcej, nie mówiąc o jakości obrazka. A naleśnika 14mm też pewnie sobie kupię, szkoda tylko, że to nie 12 :/

  9. #559
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Bendsburg
    Posty
    1 023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HuleLam Zobacz posta
    1. z UWA masz też 9-18
    2. masz przejściówki do praktycznie wszystkich systemów - Leica M, Canon FD, chyba do nomen omen Arry też jest
    3. Panas wypuszcza też pro kamerę na 4/3 - myślę że należy się liczyć z napływem (drogich) jasnych stałek/ ultrazoomów
    zdRAWki
    ad.1 To nie jest szkło systemu m4/3.
    ad.2 Jest 21 wiek, na obiektywy manualne mogę sobie popatrzeć w muzeum.
    ad.3 Jak wypuści to wrócimy do tematu
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez christof Zobacz posta
    To odpowiednik 14-28, nie 17-40.
    A jaki jest odpowiednik 17-40, czyli normalnego zooma UWA?
    Ostatnio edytowane przez arra ; 23-09-2010 o 21:47 Powód: Automerged Doublepost

    www.pbase.com/arra
    4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
    Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu

  10. #560
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    3 608

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Jeszcze chwil kilka (ukłony dla Sony i jego A33/A55 ) i do Canona to zawita, wtedy wreszcie (wzorem poprzednich ficzerów Olka typu LV czy sprzątaczka matrycy) uzyska to oficjalne uznanie lustrzankowej braci forumowej (dzięki Czacha ).
    Mnie możesz zapisać do ortodoksów LV i czyszczenie matrycy to dla mnie równie potrzebne "wynalazki" jak wycieraczki z czujnikiem deszczu...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    i parę sampli z nowych szkieł, w tym 100-300 za $600, w przeciwieństwie do żartu roku 2010 firmy Canon tj. 70-300L
    Sampelki cienkie są bardzo. Miejmy nadzieję, że to zasługa fotografującego, a nie obiektywu. Chociaż i tak spodziewam się conajwyżej jakości na poziomie canonowskiego 70-300 IS (oczywiście bez L).
    Ostatnio edytowane przez jotes25 ; 23-09-2010 o 21:56 Powód: Automerged Doublepost

Strona 56 z 194 PierwszyPierwszy ... 646545556575866106156 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •