Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Fotografia makijażu.

Dopiero zaczyna Awatar pafek
    Miasto
    Gródek

Domyślnie Fotografia makijażu.

Witam, koleżanka poprosiła mnie o sfotografowanie makijaży, które wykonuje. Nie mam doświadczenia ale nie odmówiłem.

Proszę więc o jakieś wskazówki, gdzie i czego szukać w sieci (może już gdzieś zostało to napisane - ja nie mogłem znaleźć).

Warunki: brak profesjonalnego oświetlenia - czym zastąpić? Plener na świeżym powietrzu ?

Pozdrawiam, i z góry dziękuję za odpowiedzi/linki.

Ps. Fajne przykłady, ale wykonane raczej w studio :

http://www.makijaz-wizaz.pl/galeria.html
    http://www.makeup-makijaz.info/main.php - tutaj nie wszystkie foto są ok, na niektórych można zobaczyć flash w twarz.

Może jakieś linki pod względem fotografa przydatne, technika itd. Wydaje mi się że sporo z tego fot. to portret tylko bardziej close-up- zbliżony i trzeba poczytać o portretowaniu.

Uzależniony Awatar Paenka

Domyślnie

na forum wizaż dziewczyny pokazują zdjęcia makijażów...makijaży??? zobacz może tam coś ciekawego doradza albo inspirację znajdziesz
    Tzn. tak teoria mówi o praktykę mnie nie pytajcie;p

TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się

Miasto
    Gródek

Domyślnie

Dzięki Paenka za info. Zarejestrowałem sie na wizaż bo inaczej zdjęć nie mogłem oglądać.

Znalazłem ciekawy temat Filtry UV a makijaż http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=108036

Myślę o coś dla mnie :P prawie spadłem z krzesła ;-) tzn z łóżka bo akurat leżę

Uzależniony Awatar Paenka

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez pafek Zobacz posta
    Dzięki Paenka za info. Zarejestrowałem sie na wizaż bo inaczej zdjęć nie mogłem oglądać.

Znalazłem ciekawy temat Filtry UV a makijaż http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=108036

Myślę o coś dla mnie :P prawie spadłem z krzesła ;-) tzn z łóżka bo akurat leżę
    hehehe,...napewno wieszo jakie filtry chodzi